صف آرایی طرفداران قالیباف مقابل جلیلی : قالیبافی ها به دنبال پزشکیان

بسیاری از حامیان قالیباف در شبکه‌های اجتماعی از ترجیح پزشکیان به جلیلی می‌گویند!

صف آرایی طرفداران قالیباف مقابل جلیلی : قالیبافی ها به دنبال پزشکیان

بسیاری از حامیان قالیباف در شبکه‌های اجتماعی از ترجیح پزشکیان به جلیلی می‌گویند!

برخی از فعالان توییتری مدعی حامی قالیباف با اعلام نتایج نوشتند که قرار است به مسعود پزشکیان رای دهند. گفتنی است مذاکرات برای اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب تا آخرین ساعات ۵ شنبه ۷ تیرماه درجریان بود و هیچ یک از کاندیدای جبهه انقلاب به نفع دیگری کناره‌گیری نکردند. سید محمود رضوی بامداد پنجشنبه با انتشار عکسی در کنار قالیباف در توییتر نوشت: تمام تلاش ها برای اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب در آخرین ساعات ۵ شنبه بی نتیجه ماند. با حمایت علما، روحانیون، نخبگن، مادحین، جوانان و.... از آقای قالیباف فردا با اجماع مردم برای عدم بازگشت دولت سوم روحانی در کنار هم به قالیباف رای خواهیم داد.

به نظر می‌رسد فعالان توئیتری قالیباف در حال اعلام برائت از جلیلی و پیوستن به کمپین حامیان دکتر پزشکیان هستند. گفتنی است در روزهای اخیر درگیری‌هایی میان طرفداران جلیلی و قالیباف شکل گرفته بود و هریک از طرفین سعی در متقاعد کردن دیگری برای انصراف داشتند

طرفداران قالیباف

عبدالرضا داوری از حامیان جدی قالیباف تاسیس ستاد "جریان انقلاب،حامی پزشکیان" را اعلام کرد

عبدالرضا داوری، مشاور سابق رئیس دولت بهار از راه‌اندازی ستاد «جریان انقلابِ حامی پزشکیان» در برابر سعید جلیلی در دور دوم انتخابات خبر داده است.

داوری

 

محسن منصوری در واکنش به احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم توییتی منتشر کرد.

منصوری نوشت: اکنون که به احتمال بسیار زیاد انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد با جان و دل برای پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب هم عهد میشویم.یا علی مدد

محسن عالی پور یکی از حامیان قالیباف در واکنش به این توییت نوشت:ما هیچ عهدی با شما نداریم شما جریان را فدای عقده‌هایتان کردید و یقینا فی مابین پزشکیان و جلیلی، پزشکیان انتخابی عاقلانه تر و بهتر است. هم از جلیلی انقلابی‌تر است هم کشور را فدای عقده‌هایش نمیکند.

عبدالرضا داوری هم در واکنش به رویکرد حامیان جلیلی مبنی بر لزوم همدلی و هماهنگی در مرحله دوم انتخابات نوشت: زهی خیال باطل.

حامیان قالیباف

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143886

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر