در ساختمان قرمز نهاد ریاست جمهوری چه خبر است؟ پزشکیان آنجا چه می کند؟

علی قلهکی در کانال تلگرامی اش جزییاتی از ساختمان قرمز نهاد ریاس جمهوری و افراد مستقر در آن نوشت؛ جزییات آن به قرار زیر است.

در  ساختمان قرمز نهاد ریاست جمهوری چه خبر است؟ پزشکیان آنجا چه می کند؟

علی قلهکی در کانال تلگرامی اش جزییاتی از ساختمان قرمز نهاد ریاس جمهوری و افراد مستقر در آن نوشت؛ جزییات آن به قرار زیر است:

به گزارش عرشه آنلاین، شنیده شده افرادی چون "محمدجواد ظریف"، "علی ربیعی"، "رضا صالحی امیری"، "علی طیب‌نیا"، "محمدرضا عارف"، "محسن حاجی میرزایی" و به زودی "محمد شریعتمداری" در ساختمان قرمزِ نهاد ریاست جمهوری با رییس دولتِ منتخب (پزشکیان) دیدار کرده و می‌کنند و مستقر شده و می‌شوند.

تعدادی از افراد مذکور، در ساختمانِ سرخِ نهاد، دبیر کارگروه‌های پنج گانه دولت شدند 

پزشکیان آنجا چه می کند؟

مسعود پزشکیان در چند روز اخیر در این دفتر با چهره ها و افراد مختلفی دیدتر کرده است

امروز پزشکیان با حسن خمینی، مصطفی پورمحمدی ؛ محمد رضا عارف ؛علی طیب نیا دیدار کرد

طیب نیا  پزشکیان

اولین واکنش ستاد پزشکیان به انتشار لیست اعضای کابینه

سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان، گمانه‌زنی‌ها و انتشار فهرست‌های متناقض و متنوع از اسامی اعضای کابینه پیشنهادی را امری معمول و رایج در فضای رسانه‌ای پس از پیروزی دانست.

حمیده زرآبادی سخنگوی ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

گمانه‌زنی‌ها و انتشار فهرست‌های متناقض و متنوع از اسامی اعضای کابینه پیشنهادی امری معمول و رایج در فضای رسانه‌ای پس از پیروزی در انتخابات است. این امر نباید منجر به ایجاد بیم و امید کاذب در میان مردم شود.همان‌طور که رویکرد انتخاباتی دکتر پزشکیان بر کارشناس‌محوری، تخصص‌گرایی، شایسته‌سالاری و مشارکت جمعی استوار بود، در فرآیند انتخاب اعضای کابینه نیز این چهار اصل دنبال خواهد شد.

حمیده زرآبادی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 145314

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر