ماجرای هو کردن‌ رئیس ستاد پزشکیان

در همایش سپاس از فعالان مرکزی و استان‌ها که امروز در سالن وزارت کشور برگزار شد،جمعیت سعی کردند ابتدا با فریاد زدن نام خاتمی و بعد شعار، نقش محمد خاتمی در حمایت از پزشکیان را به او یادآوری کنند. اما عبدالعلی‌زاده باز هم نام خاتمی را نبرد.

ماجرای هو کردن‌ رئیس ستاد  پزشکیان

در همایش سپاس از فعالان مرکزی و استان‌ها که روز جمعه در سالن وزارت کشور برگزار شد،رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان هو شد اما ماجرا چه بود 

به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس برخی گزارش ها نام نبردن مهندس عبدالعلی زاده از نقش سید محمد خاتمی در انتخابات  باعث شد تا جمعیت ابتدا با فریاد زدن نام خاتمی و بعد شعار، نقش محمد خاتمی در حمایت از پزشکیان را به او یادآوری کنند. اما عبدالعلی‌زاده باز هم نام خاتمی را نبرد.

کار به جایی رسید که او نام اصولگرایان را هم آورد و  از قالیباف هم به عنوان کسی که به جمع حامیان پزشکیان پیوستند، نام برد.این رفتار باعث شد که جمعیت حاضر در سالن او را هو کنند، به‌طوری که پزشکیان هم متعجب شد و به عقب برگشت که ببیند چه اتفاقی در سالن افتاده است.

عصبانیت جمعیت به حدی بود که وقتی آقای مقیمی هم در حین سخنرانی خود نام عبدالعلی‌زاده را آورد، جمعیت او را هم هو کردند.جالب اینجاست که برگزارکننده همایش ، ستاد مرکزی پزشکیان بود که خود آقای عبدالعلی‌زاده رئیس آن است.

زیدآبادی: هو کردن عبدالعلی زاده کار اشتباهی بود

احمد زیدآبادی در واکنش به اتفاقی که برای رئیس ستاد پزشکیان در مراسم سپاس از اعضای ستاد انتخاباتی وی افتاد توییتی منتشر کرد.

زیدآبادی در این توییت نوشت: هو کردن؟هو کردن مهندس عبدالعلی زاده رئیس ستاد دکتر پزشکیان در همایش تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی به هر دلیلی و تحت هر عنوانی که صورت گرفته باشد عملی نکوهیده غیر قابل قبول و از هر جهت زیانبار است.

با پیروزی آقای پزشکیان در انتخابات قرار بر این است که اشتباهات گذشته تکرار نشود و وفاق و همدلی جای برخوردهای کدورت‌آور و درگیری‌های بی‌حاصل و زیان بخش را بگیرد.

حامیان آقای پزشکیان اگر واقعاً حامی او هستند، لازم است بدانند که هر رفتار غیر مدنی و خارج از عرف جز اینکه مانعی در برابر کار او ایجاد کند ثمر دیگری ندارد. از هم اکنون و تا دیر نشده باید از این رفتارها اجتناب شود.

هو کردن‌ رئیس ستاد مرکزی پزشکیان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 147751

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر