حکم مهم وزیر نفت پزشکیان برای یار غار احمدی نژاد

وزیر نفت برای یکی از چهره‌های جنجالی نزدیک به جریان احمدی نژاد حکم مسئولیت صادر کرد.

حکم مهم وزیر نفت پزشکیان برای  یار غار احمدی نژاد

محسن پاک نژاد، وزیر نفت در حکمی «مجید امیدی شهرکی» را به‌عنوان دستیار امور حقوقی و نماینده وزیر در هیئت مرکزی گزینش وزارت نفت را منصوب کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ عبدالرضا داوری، مشاور پیشین محمود احمدی نژاد درباره مجید امیدی شهرکی، چندی پیش نوشت: «نفوذ جریان انحرافی در دولت رییسی ادامه دارد و در آخرین انتصاب، مجید امیدی شهرکی، رئیس کمیته استان‌ها در ستاد انتخاباتی مشایی و نیروی حلقه اول او، بعنوان معاون پارلمانی وزیر نفت منصوب می‌شود. ‌امیدی شهرکی در دولت احمدی نژاد از مدیرکلی سیاسی دفتر رئیس جمهور به مدیرعاملی ایرنا رسید.»

شهرکی در ستاد انتخاباتی شهید رئیسی چه گفت؟

مجید امیدی شهرکی جانشین ستاد کشوری مردم یاران در شورای هماهنگی ستاد انتخاباتی ایت الله سید ابراهیم رئیسی در سال ۱۴۰۰ گفت: اکنون که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستیم، ملت ایران می‌بایست به این نکته مهم توجه داشته باشند که آیا می‌خواهند مسیر حرکت کشور همچنان بر مدار تفکرات و مدیریت دولت روحانی باشد و یا می‌خواهند تغییر را در تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حس کنند.

شهرکی رئیس کمیته رسانه‌های ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی

سال ۹۲ تسنیم در خبری نوشت: براساس اخبار منتشره، محمدجواد بهداد به عنوان رئیس کمیته سیاسی، علی ذبیحی رئیس کمیته استان‌ها، کاوه اشتهاردی رئیس کمیته تبلیغات و مجید امیدی شهرکی رئیس کمیته رسانه‌های ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم مشایی منصوب شده‌اند.

سال ۸۹، مشاور و رییس دفتر رییس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای دبیر و دو عضو شورای سیاستگذاری «ستاد پیگیری و احقاق حق ملت ایران با اخذ غرامت خسارات ناشی از جنگ‌های جهانی اول و دوم» را منصوب کرد.

اسفندیار رحیم مشایی در حکمی که مجید امیدی شهرکی را به عنوان «دبیر ستاد» منصوب و از او خواسته که ضمن فعال‌سازی دبیرخانه ستاد، نسبت به برنامه‌ریزی برای برگزاری منظم جلسات شورای سیاستگذاری، پیگیری امور جاری ستاد و هماهنگی بین کمیته‌ها اقدام و نتایج حاصله را به شورای سیاستگذاری گزارش نمایید.

سایت شخصی محمود احمدی‌نژاد بهمن ۹۳، در ساختمان دفتر رئیس جمهور سابق واقع در منطقه ولنجک رونمایی شد. در آن تاریخ یک منبع نزدیک در دفتر رئیس جمهور سابق در گفتگو با خبرنگار ایلنا از امید شهرکی به عنوان یکی افراد مسئول امور سیاستگزاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر سایت شخصی احمدی نژاد نام برد

منبع: تابناک

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152747

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر