ماجرای خبر منتسب به رئیس دفتر رهبری چه بود؟

از بامداد امروز مطلبی جعلی و منتسب به رئیس دفتر مقام معظم رهبری در برخی کانال‌های فضای مجازی به نقل از «جماران» منتشر شد است.

ماجرای خبر  منتسب به رئیس دفتر رهبری چه بود؟

یک کانال تلگرامی در خبری جعلی مدعی شده که آیت الله خامنه‌ای تا چند ماه آینده استعفا خواهد کرد.

 انصاف نیوز نوشت ، کانال تلگرام تحکیم ملت با انتشار خبری به نقل از حجت الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبری، نوشته که رهبری در جلسات شخصی بارها اعلام کردند به خاطر وضعیت جسمانی احتمالا تا چند ماه آینده استعفا کنند.

این کانال تلگرامی منبع خبر خود را وبسایت جماران اعلام کرده است. این در حالی‌ست که چنین خبری در این رسانه منتشر نشده است.

کانال تحکیم ملت مربوط به بخشی از اعضای اسبق دفتر تحکیم وحدت (طیف علامه) است

تکذیب یک خبر جعلی منتسب به جماران

از بامداد امروز مطلبی منتسب به رئیس دفتر مقام معظم رهبری در برخی کانال‌های فضای مجازی به نقل از «جماران» منتشر شده که دروغ است.

 پایگاه خبری جماران در هیچ یک از خروجیهای خود اعم از سایت و صفحات جماران در فضای مجازی در تلگرام، توئیتر، اینستاگرام و روبیکا و روبینو چنین محتوایی مطلقا منتشر نکرده و هرگونه انتساب مطلب  منتشر شده را با جماران شدیدا تکذیب می کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154177

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر