بایدن به رییس جمهور جدید آمریکا رای داد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی رای زودهنگام خود را تنها یک هفته باقیمانده تا انتخابات ۱۵ آبان ۱۴۰۳ ریاست جمهوری آمریکا و در حالی‌که معاون و رقیب سابق او در رقابت تنگاتنگی برای راهیابی به کاخ سفید قرار دارند، به صندوق انداخت. لینک خبر @IRNA_1313


 بایدن به رییس جمهور جدید آمریکا رای داد

تصویری که از بایدن پای صندوق رای وایرال شد«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا قرار است روز دوشنبه رای زودهنگام خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری را در ایالت دلاور به صندوق بیاندازد.

بایدن پس از بازدید از چند صندوق اخذ آرا در شهر ویلمینگتون در نهایت در صف یکی از آن‌ها برای رای‌دهی ایستاده است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی رای زودهنگام خود را تنها یک هفته باقیمانده تا انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) ریاست جمهوری آمریکا و در حالیکه معاون و رقیب سابق او در رقابت تنگاتنگی برای راهیابی به کاخ سفید قرار دارند، به صندوق انداخت.

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از حضور در صف رای دهندگان، رای خود را در نیوکسل دلاور به صندوق انداخت.

جو بایدن شناسنامه خود را به کارمند انتخاباتی داد و برگه رای را امضا کرد. سپس کارمند انتخاباتی اعلام کرد: «جوزف بایدن اکنون در حال رای دادن است.»

این لحظه چهار سال پس از آن رخ می دهد که بایدن رای خود را در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۰ به صندوق انداخت و بیشترین رای را که تا به حال برای یک نامزد ریاست جمهوری آمریکا داده شده، به دست آورد.

در سال جاری, رئیس‌جمهور آمریکا ماه‌ها پس از اینکه تصمیم گرفت از نامزدی مجدد خود کناره‌گیری و رقابت ریاست‌جمهوری را ترک کند، رأی خود را به صندوق می اندازد و از کامالا هریس، معاون خود برای نامزدی دموکرات‌ها حمایت می کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 157886

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر