نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: این مسئولان خیانت‌کار هستند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئول نه تنها در وقت اداری بلکه اگر حل مشکل در خارج از زمان اداری ممکن بود باید حضور داشته و تلاش جهادی کنند و از کوتاهی در عمل به دور باشند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: این مسئولان خیانت‌کار هستند

عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئول نه تنها در وقت اداری بلکه اگر حل مشکل در خارج از زمان اداری ممکن بود باید حضور داشته و تلاش جهادی کنند و از کوتاهی در عمل به دور باشند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی در ادامه گفت: مسئولی که کوتاهی و اهمال کاری را برای خود افتخار بداند ‌و در کنار بی کفایتی در کار از میز خدمت دست برندارد خیانت کار است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین افزود: سست بودن و عدم کفایت در اداره امور بسیار ناشایست است در حالی که امام حسین یاد داد که رفع مشکل وظیفه هر کاردانی است که امروزه این هدف باید ترویج و نهادینه شود.

وی ادامه داد: مشکلات باید کم شود تا وضعیت بهتر شود چراکه جامعه امام حسین شایسته چنین وضعیتی نیست.

حجت الاسلام دیرباز بر اهمیت شبهای محرم از دیدگاه اسلام پرداخت و بر سوگواری تمامی مخلوقات در زمین و آسمان بر مصیبت ال حسین تاکید کرد.

به گفته وی شهادت امام حسین یک اتفاقی بود که واقعا در روند جهان هستی تاثیر گذار بود و این سوگواری امام حسین تنها به انسان ختم نمی شود بلکه تمامی فرشتگان و مخلوقات در این شبها و روز ها قبر آن امام را زیارت و همواره سلام بر آن امام می فرستند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری‌با اشاره به اینکه گریه کنندگان بر امام حسین تحت امان و پناهندگی آن امام رئوف قرار می گیرند، افزود: پس توصیه شده در این شبها به مصیبت آل حسین تفکر و موشکافی شود.

وی گفت: این روزها بهترین فرصت است تا همنوعان خودمان را به صورت محترمانه و محرمانه به سمت مجالس عزاداری آل حسین جذب کنیم، چراکه نجات و خوشبختی انسان ها در کشتی امام حسین نهفته است.

حجت الاسلام دیرباز افزود: شب قدر بهترین فرصت برای توبه است ولی اگر به هر دلیلی نتوانستید، بنا به گفته ائمه اطهار ماه محرم فرصت مجددی است تا هر انسانی در این ایام از هر آلودگی پاک و حاجت بگیرد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34669

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر