حجم ویدیو: 2.07M | مدت زمان : 00:00:27

قمه کشی وحشتناک 3 شرور برای یک خانواده در اتوبان + فیلم

فیلمی از قمه کشی وحشتناک 3 شرور برای یک خانواده در اتوبان وایرال شده است.

فیلمی از قمه کشی وحشتناک ۳ شرور برای یک خانواده در اتوبان وایرال شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، اراذل و اوباش نوظهور غیربومی که اقدام به مزاحمت، قمه‌کشی و تخریب خودرو یک خانواده در منطقه کرگانرود کرده‌اند دستگیر شدند.

سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان تالش با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای  اراذل و اوباش  باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار‌داشت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه فردی به فرماندهی انتظامی کرگانرود مراجعه و اعلام کرده که به همراه خانواده حین تردد در یکی از محورهای این بخش بوده که ۳ نفر جوان با یک دستگاه سواری پژو پارس ضمن ایجاد مزاحمت برای آنان، اقدام به  قمه‌کشی، توهین، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو روا آن‌ها کرده‌ و متواری شده‌اند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام اینکه پس از انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته، متهمان غیربومی این پرونده که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، شناسایی و حین تردد با خودرو خودشان در منطقه کرگانرود  دستگیر  و یک تیغه سلاح سرد کشف شد، افزود: اراذل و اوباش نوظهور ۱۸، ۱۸ و ۱۹ ساله به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 138154

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر