حجم ویدیو: 8.46M | مدت زمان : 00:01:15

استوری جنجالی مجری شبکه افق بعد از اخراج از صداوسیما + عکس و فیلم

مجری شبکه افق که در پی انتقاد از مجری باکویی از صداوسیما اخراج شد یک استوری جنجالی منتشر کرد

 مجری شبکه افق که در پی انتقاد از مجری باکویی  از صداوسیما اخراج شد یک استوری جنجالی منتشر کرد

به گزارش عرشه آنلاین؛ سیدحسین حسینی که شایعاتی مبنی بر اخراج او از شبکه افق در حال انتشار در فضای مجازی است، به اتفاقات پیش آمده واکنش نشان داد.

 سیدحسین حسینی، مجری که شایعاتی مبنی بر اخراج او از شبکه افق در فضای مجازی منتشر شده است، در استوری اینستاگرام خود به نقل جمله ای از احمد متوسلیان پرداخت که بدین شرح است: «بر آنچه که اعتقاد دارید ایستادگی کنید، حتی اگر هزینه اش تنها ایستادن باشد.»

این در حالیست که چندی پیش حسینی در برنامه زنده تلویزیون به اظهارات مجری تلویزیون باکو واکنش نشان داده و گفته بود: «اگر به برخی چیزی نگویی وهم برشان می‌دارد. مجری باکو گفته بود کل ایران برای ماست! قبلا هم می‌گفتند آذربایجان و اردبیل مجری باکو بداند که اگر ایران عزیز اراده بکند ما به زودی گزارش وضع هوای آذربایجان شمالی را هم در تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می‌کنیم!» او در بخش دیگری از این برنامه ابراز امیدواری کرد آذربایجان سابق ایران دوباره به خاک ایران ملحق شود. هر دو اظهارنظر که احتمالاً بدون هماهنگی مطرح نشده و پاسخی رسانه‌ای به تحرک رسانه‌های آذربایجان است را می‌بینید و می‌شنوید.»

استوری سیدحسین حسینی

پس از گذشت چند روز، بینندگان شاهد اجرای برنامه شبکه افق توسط مجری دیگری بودند. او در توضیح حضور خود در برنامه گفت: «همکارش به مرخصی رفته است.»

در پی این اتفاق وحید خاتمی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «شنیده ها حاکی از آن است که مدیران صداوسیما نسبت به موضع گیری و پاسخ آقای سید حسین حسینی مجری برنامه #به_افق_فلسطین در مورد سخنان مجری آذربایجانی شبکه باکو در خصوص تمامیٌت ارضی کشور ایران، تصمیم گرفته اند از این پس از مجری دیگری برای این برنامه در #شبکه_افق استفاده شود.»

منبع: اقتصادنیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 153620

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر