توضیحات وزیر ارشاد درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان

وزیر ارشاد به لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان واکنش نشان داد.

توضیحات وزیر ارشاد درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان

وزیر ارشاد به لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان گفت: به نظرم این اتفاق ناشی از یک ناهماهنگی بود. ما تلاش‌مان این است که در اجراهای صحنه‌ای به دغدغه‌های مردم احترام گذاشته شود.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان عنوان کرد:‌ سیاست ما در بحث اجراهای صحنه‌ای روشن است و همه باید به قانون مقید باشند و اجرای قانون استان و شهر نمی‌شناسد.

وی افزود:‌ آقای خواننده عزیزمان در یزد اجرا داشت و می‌خواستند همان اجرا را در اصفهان داشته باشند. من این را بیشتر بررسی کردم و با معاون هنری‌مان صحبت کردم، دفتر موسیقی‌مان پیگیری کرد. پریروز استاندار اصفهان پیش من بود در آنجا هم این موضوع را به ایشان یادآوری کردم در اولین فرصت به آقای قربانی هم دوستان ما اطلاع دادند ان‌شا‌الله کار انجام خواهد شد. به نظرم این اتفاق ناشی از یک ناهماهنگی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ما تلاش‌مان این است که در اجراهای صحنه‌ای به دغدغه‌های مردم احترام گذاشته شود. به یاری خدا و همکاری مردم و اصحاب فرهنگ و هنر ما کم‌ترین حاشیه را داشتیم. چون می‌دانستم امروز مورد سوال قرار می‌گیرم دیروز از دوستان خواستم فهرست اجراهایی که همین الان دارد اتفاق می‌افتد را بدهند، شاید چندین اجرا در شهرهای مختلف بدون هیچ اتفاقی دارد برگزار می‌شود حالا یک مورد ناهماهنگی پیش آمد که ان‌شاالله برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: من دیدم یک عده‌ای گویا خوشحال هستند که در جایی اتفاقی افتاده و گفتند آقا فلانی گفت هیچ مشکلی نیست چرا اینجا این اتفاق افتاده؟ صدها و هزاران اجرا برگزار می‌شود در یک مورد هم ممکن است بین دستگاهها سوءتفاهم پیش آید. دیشب آخرین خبری که دوستانم دادند ان‌شاالله این مشکل دارد رفع می‌شود و کار انجام خواهد شد از عموم هنرمندانمان تشکر می‌کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: یک اتفاق مهمی هم اینجا رخ داد که خوب است شما به آن بپردازید و آن رفتار معاون هنری ما بود آمد که ورود کرد و عذرخواهی کرد. علیرغم اینکه در دفتر موسیقی ما سالی چند صد اجرا داریم وقتی یک مورد هم پیش می‌آید موظفیم ورود کنیم و با قوت از مردم و اجراکنندگان دلجویی شود که نشان داده شود مشی دولت مشی کرامت و رفتار کریمانه و در عین حال با احترام کامل با جامعه فرهنگی و هنری است. / ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110672

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر