در آمد تتلو از کنسرت و افتر پارتی؛ 31 میلیارد تومان! | همه حاشیه های کنسرت تتلو
طرفداران تتلو نفری از ۱۰۰ تا ۲۵۰ دلار یعنی حدود سه تا هفت میلیون هزینه بلیت کنسرت دادند.
به گزارش عرشه آنلاین، کنسرت جنجالی تتلو در استانبول، پنجشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن Ora Arena برگزار شد.
طرفداران این خواننده نفری از ۱۰۰ تا ۲۵۰ دلار یعنی حدود سه تا هفت میلیون هزینه بلیت کنسرت دادند.
با در نظرگرفتن تعداد بیشتر صندلیهای ارزان، میانگین هر نفر را میشود چهار میلیون تومان در نظر گرفت. با توجه به فروش کامل بلیتها و ظرفیت ۶۳۰۰ نفری سالن، مجموع فروش این بلیتها مبلغ ۲۵ میلیارد تومان پول را به جیب تتلو ریخته است!
با این مبلغ می توان 30 خانه متویط در استانبول خرید. در حالی که تتلو همواره از هزینه بالای اجاره خانه در ترکیه گله دارد. البته بخشی از درآمد به او می رسد و هزینه هم بالاست.
بنابر بر تخمین ها تعداد جمعیت حاضر در کنسرت ۷۵۰۰ نفر بودند که اگر میانگین قیمت هر بلیط را با دلار ۲۷۵۰۰، ۱۵۰ دلار حساب کنیم عددی تخمینی به دست می اید.
مجموع این قیمت ها می شود : ۳۱میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومن ، تتلو در یک شب درآمد به دست آورده است.
اما امیرحسین مقصودلو حاشیه ساز شد.کنسرت تتلو که چند روز پیش در ترکیه برگزار شد جنجال های زیادی به همراه داشت از کلاهبرداری آشکار تا پایین کشیدن شلوار و الفاظ رکیک.
به گزارش برترین ها در گیتهای ورودی کنسرت نیز درگیری رخ داده است. هنوز یک ماه از کنسرت ابراهیم حامدی، معروف به ابی نمیگذرد که حضور و جمعیت زیاد ایرانیها در شرایط کرونایی بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی انتقادات زیادی را بر انگیخته بود. این بار،
اولین جنجال در کنسرت تتلو
یکی از نکات جالب توجه دیگری که در رسانهها گفته شده، تتلو هزار بلیت خارج از ظرفیت سالن فروخته است که افراد دارای بلیت نتوانستند وارد سالن بشوند.
این خواننده قبل از کنسرت هم قول یک جشن شبانه را داده بود که بلیت هایش فروخته شده بود، اما خیلی از کسانی که بلیت خریده بودند، اجاره ورود به این جشن را نداشتند!
روزنامه خراسان در این باره نوشت: کنسرت روز پنج شنبه این خواننده مبتذل فارغ از کلاهبرداری و رعایت نشدن پروتکلهای بهداشتی، همه موازین اخلاقی را هم زیر پا گذاشت و استفاده از مواد مخدر و به کار بردن الفاظ رکیک توسط تتلو در طول مدت کنسرت، از این موارد بود.
ابتذال در این کنسرت به قدری بالا بود که در یک بخش از آن تتلو شلوار خود را در میآورد! و بخشی از کنسرت را بدون شلوار و برهنه به آواز خواندن میپردازد!
واکنش کاربران به کنسرت جنجالی
بسیاری از کاربران علاوه بر این که این رفتار تتلو را تقبیح کرده اند از کسانی که حاضرند در چنین فضای مبتذلی حاضر شوند هم انتقاد کرده اند.
کاربری نوشت: «نگاهی به کنسرت تتلو بیندازید. در اوج کرونا و مشکلات اقتصادی به ترکیه رفته اند تا برای تماشای ابتذال سرو دست بشکنند.»
کاربر دیگری با اشاره به این که گویا ۱۱ تور مخصوص این کنسرت در ایران تشکیل و حتی گویا بلیت هواپیما در آن برهه گران شده بود، نوشت: «چهار میلیون پول بدی بری کنسرت که فحشت بده و شلوارشو جلوت بکشه پایین! بعد ذوقم میکنی؟»
فرهاد قنبری در این باره نوشت: برخی از مردم در مواجه با نقدهای تندی که بر فرهنگ و هنر حاکم بر جامعه صورت میپذیرد، با شعار دفاع از دموکراسی و پلورالیسم فرهنگی به مخالفت با منتقدان پرداخته و با متهم کردن آنها به فاشیسم فرهنگی، از وجود هر صدایی (ولو صدای مبتذل و گوش خراش) در عرصه فرهنگی و هنری دفاع مینمایند.
به عقیده آنها به کسی ربطی ندارد که فیلم اخراجی ها و هزار پا و مطرب چند ده میلیارد تومان فروش کرده است یا دلنوشته فلان سلبریتی با عنوان کتاب شعر به چاپ دهم رسیده یا سلبریتیها دست چندم بیگانه با نمایش سالنهای تئاتر را به اشغال خود درآورده اند.
به عقیده آنها کسی، مردم را مجبور نکرده است که به جای داستایوفسکی و چخوف و شکسپیر، دلنوشتههای فلان آقا و خانم را بخواند یا به جای تماشای آثار کیارستمی و برگمان به تماشای وااای آمپول و میامی و تگزاس و مطرب نشسته و به جای شجریان و ناظری و بنان به هاکان بند و ساسی و تتلو را گوش کنند.
چه کسانی خواستند ما تتلیتی شویم؟
اما مسئلهای که در اینجا مورد توجه قرار داد این است که این طیف فکر [تصور]میکنند که این فرهنگ و فکر و هنر پذیرفته شده، ذائقه و سلیقه و انتخاب خودشان است. آنها نمیدانند که این ذائقه بیشتر از آنکه انتخاب آنها باشد، تحمیل رسانهها و گفتمانهای حاکم بر فضای فکری و فرهنگی جامعه و جهان است.
کودکان و نوجوانان امروزه از همان بدو تولد در بمب باران تبلیغات تلویزیونی و شبکههای مجازی نه با سینمایی به جز این سینمای لوده پرور، نه با موسیقی جز این سر و صداهای آزار دهنده و نه با کتب و شاعرانی جز این دلنوشتههای مجازی آشنا میشوند و اغلب شناختشان از فرهنگ و هنر همانی است که به چشم خود بر صفحات موبایل، تلویزیون و بیلبوردهای شهری مشاهده مینمایند و بدیهی است با چنین شیوه تربیتی، نسلهای جدید هیچ طعم دیگری جز همان طعم ارائه شده توسط تلویزیون و اینستاگرام و … را نمیشناسد و اصولا در صغارت و طفولیت خود باقی مانده و هیچگاه به مرحله انتخاب و شناخت سلیقه فردی نمیرسند.
ارسال نظر