جنجال جدید آیسان اسلامی؛ ماجرای تبلیغ زن‌کشی به اسم ناموس، او کیست؟

چند روز پیش آیسان اسلامی، از چهره‌های فضای مجازی در صفحه تبلیغ زن‌کشی به اسم ناموس کرد

جنجال جدید آیسان اسلامی؛  ماجرای تبلیغ زن‌کشی به اسم ناموس، او کیست؟

آیسان اسلامی یکی از سلبریتی های معروف اینستاگرامی می باشد که این روزها افراد زیادی پست و استوری های او را دنبال می کنند. این آقا به دلیل استوری هایی که از روتین زندگی خود منتشر می کند معروف شده است. تمام طرفداران آیسان اسلامی مدعی هستند که این آقا تنها را به دلیل این که زندگی دروغین و نمایشی ندارد دوست می دارند

چند روز پیش  آیسان اسلامی، از چهره‌های فضای مجازی در صفحه تبلیغ زن‌کشی به اسم ناموس کرد. او با انتشار تکه ویدئویی از یک زن گردشگر با فحاشی بسیار و الفاظ رکیک تهدید کرد اگر «ناموس» او می‌بود وی را تکه‌تکه میکرد. 

 آیسان اسلامی با اشاره به ویدئویی از یک بلاگر دختر ایرانی در دبی که می‌گوید با پول یک شب تفریح یک هفته می‌تواند به سفر برود، به او حمله کرده است. 

اسلامی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به این بلاگر عنوان کرد: «خواهر من بودی سَرتو می‌بریدم، بی‌ناموسی خط قرمز همه ایرانی‌هاست، یه مردی/پدری/برادری/پسرعمه‌ای تو دبی نیست بیاد گیستو بگیره بیاره ایران بندازت تو اتاق؟ چرا با عربای عربستانی تفریح می‌کنین؟ چرا نسل جدید اینقد بی‌حیا شدن؟».

اما ویدیویی که به رگ غیرت آیسان اسلامی برخورد چه بود؟ «سیمین پورمهر» ماه گذشته با انتشار ویدیویی هزینه زندگی در دبی را با سایر کشور‌ها مقایسه کرد، او در ویدیو خود اظهار کرد که با پول یک شب تفریح در دبی مثل رستوران رفتن و.. که هزینه‌ای تقریبا هزار دلاری دارد، می‌شود با آن پول به کشور‌هایی مثل روسیه سفر کرد. ویدیو او درواقع درباره هزینه گران زندگی در دبی است، اما آیسان اسلامی از ویدیو او برداشتی برعکس داشته و آن را به تن‌فروشی در دبی ربط داده است!

پورمهر نیز در پاسخ به هتاکی اسلامی با انتشار ویدیویی گفت: «من دختر بدی نیستم، بیاین از اطرافیان من تحقیق کنین، ویدیو من درباره هزینه گران زندگی در دبی بوده نه تن‌فروشی! من گفتم با پولی که میدین به رستوران می‌تویند با همون پول یک هفته برید روسیه تفریح! طرفدار آیسان اسلامی بودم ولی ویدیو‌هایی که خطاب به من منتشر کرده کاملا شوکه‌ام کرد! اینقدر حالم بد شد که هنوز ویدیوهارو کامل ندیدم، هرکسی می‌تونه آدمارو قضاوت کنه ولی خدا قاضی اصلیه، باورم نمیشه چطور یک نفر می‌تونه این همه خشونت داشته باشه! مگه من مثلا چیکار کردم؟ چرا همش منفی فکر میکنین؟ مگه من چه گناهی کردم؟»

سیمین پورمهر با انتشار ویدئویی به آیسان اسلامی پاسخ داد.

کاربران زیادی هم به این اظهار نظر آیسان واکنش نشان داده‌اند. 

کاربری نوشته است: «آیسان اسلامی چهره‌ی مشهور اینستاگرام در حال تبلیغ زن‌کشی و «قتل ناموسی» زبان خشن و جنسیت‌زده، نوک کوه یخ زن ستیزی و نژادپرستیه.»

آیسان اسلامی متولد ۱۳۶۶ در نوشهر است و اکنون حدود ۳۶ سال دارد. آیسان اسلامی مدت‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و با فحاشی درسخنانش در اینستاگرام به شهرت رسید و بیش از ده میلیون فالوئر جذب کرده است.

پیش از این فیلمی جنجالی از صحبت های او درباره علیرضا دبیر منتشر شد

 فیلم منتشر شده از صحبت های آیسان اسلامی درباره علیرضا دبیر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، آیسان اسلامی از جمله چهره های مجازی ساکن آمریکا به نقل از کشتی گیران تیم ملی از عملکرد خوب علیرضا دبیر در راس فدراسیون حمایت می کند.

فیلم صحبت های آیسان اسلامی درباره علیرضا دبیر که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

، مهدی رضاییان در همین باره  نوشت: #آیسان_اسلامی، آینه شفاف قشر بزرگی از جامعه ایران و افغانستانه. بچه طلاقه، پدرش معتاده، کلی ملک و زمین تو شمال داشتن که بخش زیادیش رو عموش بالا کشیده، مادرشو هرگز ندیده، عشق باشگاه و بدن سازی ولی اعتیاد رو تجربه کرده، حالا بعد از ده سال اومدن به امریکا

پولدار شده، چند ماشین داره بد دهنه (چون انگار با خودش حرف میزنه) وسط یه عالمه آدم جور واجور بزرگ شده. هیچ وقت خواهر و مادر نداشته ولی از جمع هایی که توش بزرگ شده یه چیزی یادگرفته به اسم غیرت. عشق امریکاست و لاکچری بازی ولی همزمان دلش تو روستا و گاو و گوسفنده.

اینا رو گفتم تا بدونید چرا انقدر فالوور داره، چون مدل زندگیش شبیه با آرزوی خیلی از مردمه. اون سلبریتی فرهیخته نیست که ازش انتظار کنش اجتماعی دارید. او حتی سیکل هم نداره ولی حرفاش برای خیلی‌ها آشناست.خیلیا باهاش همزاد پنداری میکنن، آینه رو نشکنید خودتون رو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 150406

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر