رپورتاژ

بهترین سریال های نمایش خانگی در مهر 1402

بهترین سریال های نمایش خانگی در مهر 1402

امروزه سریال های نمایش خانگی ترند شده اند. مهم این است که بدانید کدام سریال‌ها جزء بهترین‌ها بوده و موضوع کدام یک با روحیات فردی شما هماهنگ است. تا انتهای مقاله همراه کارمادیو باشید تا با بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را برای تماشا داشته باشید.

سریال عقرب عاشق، بهترین سریال های ایرانی ۱۴۰۲

سریال عقرب عاشق - بهترین سریال ایرانی 1402 - کارمادیو

عقرب عاشق سریالی درام، عاشقانه و علمی تخیلی با بازی محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

سریال عقرب عاشق علاوه بر روایت یک درام عاشقانه‌ جذاب و تماشایی، جلوه های ویژه بصری منحصر به فردی را نیز به تصویر می کشد. مجموعه عقرب عاشق روزهای دوشنبه به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

در خلاصه داستان سریال عقرب عاشق آمده است: بهداد می میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. او اما مدتی بعد در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب...

فصل دوم سریال زخم کاری ۲ : بازگشت

زخم کاری ۲

در خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری ۲ آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز  بوی خون به مشام می‌رسد!»

سریال زخم کاری: بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.

درباره سریال مرداب

سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی افشین صادقی و پدرام افشار در ژانر معمایی، درام، جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است. تهیه کننده این اثر محمد شایسته می باشد. بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، پانته آ پناهی ها، حامد کمیلی، امیر جعفری،ستاره پسیانی، صفر محمدی، الیکا ناصری، آرش ظلی پور و مهدی هاشمی در این سریال ایفای نقش کرده اند.

اعلام شده است سریال مرداب در ۱۲ تا ۱۵ قسمت در تاریخ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ بر روی پلتفرم فیلم نت قرار خواهد گرفت.

مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد از جدید ترین مجموعه های شبکه نمایش خانگی است که به زودی منتشر خواهد شد. در ادامه این مقاله از سایت کارمادیو این سریال را به شما بیشتر معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ سریالی کمدی و خانوادگی، با بازی علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی و بیژن بنفشه خواه به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

این نخستین سریال تولید شده توسط سروش صحت برای شبکه نمایش خانگی به شمار می رود. سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از نماوا پخش می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زندگی آرام اعضای خانواده ربانی با ورود ناخواسته یک مار، پیدا شدن یک نسخه خطی نفیس و یک حفره اسرارآمیز دچار تحولاتی می‌شود...‌

جمع  بندی

در بالا لیستی از بهترین سریال های ایرانی که در شبکه نمایش خانگی می باشند را برای شما قرار دادیم. همچنین شما می توانید لیست کامل سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۲ را در سایت کارمادیو ببینید و با جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی آشنا شوید و آنها را دانلود نمایید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107490

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر