آموزش ثبت‌نام در تردز | چگونه Threads را راه‌اندازی کنیم؟ + تصویر

پس از نصب اپلیکیشن تردز روی گوشی، زمانش رسیده است که وارد این شبکه‌ی اجتماعی شوید. برای استفاده از تردز به حساب کاربری نیاز دارید.

آموزش ثبت‌نام در تردز | چگونه Threads را راه‌اندازی کنیم؟ + تصویر

 شما در تردز می‌توانید پست‌های کوتاهی، حداکثر ۵۰۰ کاراکتر بنوسید که شامل لینک‌ها، عکس‌ها و ویدئوهای کوتاه تا بازه زمانی پنج دقیقه باشد. فید تردز شما الگوریتمی خواهد بود؛ بدان معنا که با ترکیبی از افرادی که دنبال می‌کنید و محتوای توصیه‌شده پرمی‌شود که بسیار شبیه فضای فعلی اینستاگرام است.پس از نصب اپلیکیشن تردز روی گوشی، زمانش رسیده است که وارد این شبکه‌ی اجتماعی شوید. برای استفاده از تردز به حساب کاربری نیاز دارید. اگر پیش‌تر حساب اینستاگرام ساخته‌اید، می‌توانید به‌سادگی وارد تردز شوید.

۱. اپلیکیشن تردز را باز کنید و روی گزینه‌ی Log in with Instagram ضربه بزنید تا وارد تردز شوید.

تردز2

۲. گزینه‌ی Import from Instagram را بزنید تا پروفایل اینستاگرام شما به تردز منتقل شود. همچنین امکان ویرایش بایوگرافی، لینک پروفایل و حتی تصویر به‌صورت دستی وجود دارد. برای ویرایش هر یک، روی آن‌ها ضربه بزنید. سپس Next را بزنید.

تردز3

۳. در مرحله‌ی سوم باید عمومی یا خصوصی بودن حساب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید همه‌ی کاربران پست‌های شما را ببینند گزینه‌ی Public Profile را انتخاب کنید، در غیر این‌صورت سراغ انتخاب Private Profile بروید.

تردز4

۴. در مرحله‌ی چهارم فهرست کسانی را که در اینستاگرام فالو کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. با ضربه روی گزینه‌ی Follow All تمامی حساب‌ها فالو می‌شوند. در صورت تمایل روی گزینه‌ی Follow در کنار هر نام کاربری ضربه بزنید تا آن حساب فالو شود. سپس گزینه‌ی Next را در بالای صفحه بزنید.

تردز5

۵. در نهایت روی گزینه‌ی Join Threads ضربه بزنید تا فرآیند ساخت حساب کاربری تردز به اتمام برسد.

تردز به‌شدت به اینستاگرام وابسته است و در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله هیچ راهکاری برای ثبت نام در ترندز بدون داشتن حساب اینستاگرام وجود ندارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 96099

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر