جواد نکونام خطاب به استقلالی‌ها؛ شادی ممنوع!

جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با هوادار از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت هزار درصد از آنها راضی ام اما هنگام خارج شدن از رختکن خطاب به بازیکنان استقلال گفت:از حالا دیگر شادی ممنوع است و باید تمام تمرکز خود را روی پیروزی در بازی بعدی مقابل آلومینیوم اراک بگذارید. ما وقت شادی کردن نداریم و باید حسابی کار کنیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم.

جواد نکونام خطاب به استقلالی‌ها؛ شادی ممنوع!

سرمربی استقلال از پیروزی تیمش مقابل هوادار خیلی خوشحال بود اما هیجان خودش و شاگردانش را در رختکن مدیریت کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با هوادار از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت هزار درصد از آنها راضی ام اما هنگام خارج شدن از رختکن خطاب به بازیکنان استقلال گفت:از حالا دیگر شادی ممنوع است و باید تمام تمرکز خود را روی پیروزی در بازی بعدی مقابل آلومینیوم اراک بگذارید. ما وقت شادی کردن نداریم و باید حسابی کار کنیم تا از کورس قهرمانی عقب نیفتیم.

نکونام در اظهار نظری جالب گفته بود کاش از ما هم امتیاز کم می شد اما نفراتی که ابتدای فصل می خواستیم را جذب می کردیم. حتی خیلی ها این مساله را کنایه به علی خطیر قلمداد کردند. جواد در نظر داشت نفراتی چون بیرانوند،عزت اللهی، قدوس، عمرو ورده، مسعود ریگی و...را استقلالی کند که به هر حال نشد و او با تیمی که به مراتب کم مهره تر از پارسال است، لیگ برتر را استارت زد.

استقلال جمعه هفتمین بازی خود را در تهران مقابل آلومینیوم اراک برگزار خواهد کرد. / خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111245

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر