پرسپولیسی‌ها دوباره معترض شدند | اطلاعیه فوری باشگاه پرسپولیس پس از یک تصمیم جنجالی

جریمه ده‌ درصدی اعضای تیم با نظر‌ جمعی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، صورت گرفت.

پرسپولیسی‌ها دوباره معترض شدند | اطلاعیه فوری باشگاه پرسپولیس پس از یک تصمیم جنجالی

در ۲۴ ساعت گذشته در حالی صحبت از جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس مطرح شده است که این موضوع هنوز به تصویب رسمی اعضای هیئت مدیره نرسیده و اختلافات زیادی بر سر این موضوع وجود دارد.

به گزارش عرشه آنلاین ،  جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی را در ۲۴ ساعت گذشته به همراه داشته است. تصمیمی که ظاهراً اعضای هیئت مدیره باشگاه هم روی آن اتفاق نظر ندارند و همین موضوع جرقه‌ای برای علنی شدن اختلافات در بین مدیران باشگاه پرسپولیس شده است.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرد به دنبال نتایج هفته‌های اخیر، مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند اعضای تیم فوتبال را به میزان ده‌ درصد قرارداد جریمه کنند. همچنین از حسین بادامکی، سرپرست معاونت ورزشی نیز در این رابطه نظرخواهی شد.

اعضای هیات مدیره بر این باور بوده و هستند که نتایج فعلی تیم تناسبی با پتانسیل فنی مجموعه تیم و توانمندی‌های بازیکنان ندارد و این به معنای باور نسبت به ارزش‌های فنی و شخصیت قهرمانی اعضای تیم و تاکید بر آن است. برهمین اساس با نظر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مقرر شد، در‌ صورت نتایج مناسب تیم در بازیهای آینده به ویژه راهیابی سرخپوشان ایران به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، این جریمه لغو شود. همانگونه که جرایم قبلی به دنبال نتایج مناسب تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ بخشیده شد.

همچنین بر خلاف شایعات و حاشیه‌سازی‌های صورت گرفته با توجه به عملکرد روشن در سال‌های گذشته، بر توانمندی کادر فنی پرسپولیس به عنوان بهترین گزینه موجود و در نتیجه اعلام حمایت از سرمربی تیم تاکید شد.

اختلاف در پرسپولیس برای جریمه‌ای که مصوبه هیئت مدیره ندارد!

پرسپولیسی‌ها که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، به هیچ وجه انتظار جریمه 10 درصدی از سوی باشگاه را نداشتند اما ظاهراً موضوع این جریمه‌ روز گذشته از سوی باشگاه به صورت تلفنی با اعضای هیئت مدیره مطرح شده و در این بین نیز دو عضو موافقت خود را با جریمه اعلام می‌کنند اما سه عضو دیگر فعلاً موافقتی با این طرح نداشته‌اند. باشگاه  پرسپولیس با این وجود روز گذشته در نامه‌ای رسمی به افشین پیروانی موضوع جریمه 10 درصدی را اعلام و آن را ابلاغ می‌کند. اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس شده است و حتی احتمال دارد در صورت قطعی شدن این جریمه، واکنش سرخپوشان را نیز به همراه داشته باشد.

 در این زمینه شنیده می شود تصویب نهایی جریمه 10 درصدی بازیکنان و کادرفنی نیاز به مصوبه رسمی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دارد که تاکنون جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده و مصوبه‌ای نیز به امضا نرسیده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد فعلا نیز قرار نیست جلسه‌ای در این زمینه در باشگاه پرسپولیس برگزار شود و باید دید این باشگاه چه واکنشی به حاشیه‌های اخیر و موضوع جریمه 10 درصدی بازیکنان خواهد داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114400

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر