طرفداران پرسپولیس، از خجالت اوسمار در آمدند!

اوسمار کنار رینگ قرمزها

اوسمار ویرا، سرمربی جوان پرسپولیس آنقدر خیالش از کسب پیروزی مقابل آلومینیوم آسوده بود که در بین ۲ نیمه به سراغ تهاجمی‌تر کردن تیمش رفت و به جای سروش رفیعی، وحید امیری را به میدان فرستاد.

اوسمار کنار رینگ قرمزها

 اوسمار ویرا، سرمربی جوان پرسپولیس آنقدر خیالش از کسب پیروزی مقابل آلومینیوم آسوده بود که در بین ۲ نیمه به سراغ تهاجمی‌تر کردن تیمش رفت و به جای سروش رفیعی، وحید امیری را به میدان فرستاد. تعویضی که باعث شد تا سرخ‌پوشان پایتخت در میانه زمین دچار چالش شوند و برای رفع این چالش، ویرا تعویضی عجیب‌تر را انجام داد و با بیرون کشیدن مهدی ترابی که یکی از موتورهای محرک سرخ‌پوشان بود، سینا اسدبیگی را به میدان فرستاد تا به جای رفیعی در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد.

مجتبی حسینی با تعویض‌های خود ترکیب آلومینیوم را تهاجمی‌تر کرد و در فاصله ۲۰ دقیقه به پایان مسابقه، اوسمار ویرا به سراغ دفاعی‌تر کردن ترکیب تیمش رفت و با بیرون کشیدن محمد خدابنده‌لو و اضافه‌شدن فرشاد فرجی، ترکیب پرسپولیس ۵دفاعه شد! در ادامه تعویض‌های پرشمار ویرا، او ۲ ستاره خارجی تیمش را هم بیرون کشید و در دقیقه ۸۳، علی نعمتی و میلاد سورگی را به جای عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف به میدان فرستاد تا ترکیب پرسپولیس خالی از ستاره‌های کلیدی شود!

با وجود تعویض‌های انجام شده، بازی در شرایطی به پنالتی رفت که از میان برترین پنالتی‌زنان پرسپولیس، تنها محمدحسین کنعانی‌زادگان و گیورگی گولسیانی در ترکیب پرسپولیس بودند و ستاره‌هایی مانند سروش رفیعی، عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی و اوستون اورونوف جایی در ترکیب تیم‌شان نداشتند تا سرخ‌پوشان در غیاب باتجربه‌ها و پنالتی‌زنان خود برابر آلومینیوم بازنده شوند.

در حالی که پس از آمدن اوسمار، این تیم خیلی زیبا بازی می‌کند و هواداران پرسپولیس امیدوار به قهرمانی در پایان فصل می‌باشند اما برخی هواداران پرسپولیس دلیل حذف تیمشان را تعویض‌های عجیب اوسمار ویرا می‌دانند و به مربی برزیلی حمله کردند.

کاربر حاجی بی‌دل نوشت: ما پرسپولیسی ها ب خودمون باختیم ، به تعویض های اشتباه و غرور کاذب بعد از هر بار جلو افتادن از حریف ، حتی اگه قهرمان لیگ بشیم امیدوارم قرارداد اوسمار تمدید نشه ، چون واقعا این پرسپولیس با این مربی در حد و اندازه های آسیا نیست...

کاربر میکائیل هم اینگونه واکنش نشان داد: مالکان جدید پرسپولیس تمدید قرارداد اوسمار ویرا را منوط به برد مقابل آلومینیوم و سپاهان کردند. ما اینجا باختیم.

عرفان هم اینگونه به تعویض‌های اوسمار حمله کرد: اوسمار مربی بزرگی نیست اقایون اینو تو کلتون فرو کنید... حالا یه چهارتا حمله کرده دلیل بر این نمیشه که بهترین گزینه ممکنه. همین بازیکنا تا اینجا کارو در آوردن به عقیده من؛ حتی منی که سر رشته ای از فوتبال ندارم میدونم نباید همه مهره های کلیدی تیم رو یهو کشید بیرون.این بازیو فقط و فقط به تعویض های بد اوسمار و شل کردنای دقایق اخر باختیم.

امیر، کاربر استقلالی با حالتی تمسخر نوشت: اوسمار تا اطلاع ثانوی از گواردیولا به حمید درخشان تغییر کاربری پیدا کرد.

کاربر استاوا هم با این توئیت به سرمربی پرسپولیس حمله کرد: اقای اوسمار من فقط موندم کی به تو میگه ترابی و اورونوفو سریع دربیاری و هفت تا دفاع بذاری  چندمین بازیه اینکارو میکنی جلو ملوانم شانس اوردیم بس کن دیگه دلقک تعویض نکن.

کاربر ارتش تک‌نفره در واکنش به حمله هواداران به سرمربی پرسپولیس نوشت: فوتبال همینه و هوادار هم حق انتقاد داره اما بی انصاف نباشیم! ما با اوسمار که هیچ با بهترین مربی دنیا هم از ذات فوتبال که برد و باخت باشه نمیتونیم فرار کنیم کمااینکه قبلاً با برانکو هم تو جام حذفی غافلگیر شدیم

مراقب رسانه ها و قلم به دستای پولکی باشیم؛ هنوز تموم نشده؛ ادامه داریم...

 

منبع: برترین ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135121

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر