بازگشت رونالدو به تنظیمات کارخانه/ «CR7» رکورد زد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر برای نخستین بار در دوران حضورش در لیگ حرفه‌ای عربستان، به CR7 دلخواهش تبدیل شد.

بازگشت رونالدو به تنظیمات کارخانه/ «CR7» رکورد زد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر برای نخستین بار در دوران حضورش در لیگ حرفه‌ای عربستان، به CR۷ دلخواهش تبدیل شد.

به گزارش عرشه آنلاین، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر در آخرین دیدار فصل جاری لیگ سعودی که با پیروزی چهار بر ۲ تیمش برابر الاتحاد همراه شد، دبل کرد و شمار گل‌های خود در این فصل را به ۳۵ رساند.

مرد پرتغالی با این ۲ گل، رکورد بیشترین تعداد گل تاریخ لیگ حرفه‌ای عربستان را شکست و به همان رونالدوی دلخواهش تبدیل شد.

رونالدو در صفحه اینستاگرام خود با تکرار جمله مشهور خود نوشت: من رکوردها را تعقیب نمی‌کنم، این رکوردها هستند که من را تعقیب می‌کنند. خیلی خوشحالم. در درجه اول به این دلیل که تیمم برنده شد و لیگ را خوب به پایان رساند. و در وهله دوم، رکورد گلزنی یک لیگ را شکستم و باید اعتراف کنم که این رکوردشکنی مرا خیلی خوشحال کرد و انتظارش را نداشتم. مهم‌ترین موضوع تیم است. در شرایط خوبی هستیم و حالا باید جام حذفی را ببریم.

رکورد پیشین بیشترین گل در لیگ سعودی را در اختیار عبدالرزاق حمدالله، ستاره مراکشی سابق النصر بود که در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ موفق شد ۳۴ گل بزند. رونالدو که برای اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بازی کرده است، ژانویه ۲۰۲۳ به النصر پیوست.

به‌رغم دستاوردهای فردی رونالدو در این فصل، اوضاع برای النصر که از استعدادهای جهانی زیادی همچون سادیو مانه و بروزوویچ بهره می‌برد، چندان خوب نبود. آنها فصل را پشت سر الاتحاد به پایان رساندند و در فتح سوپرجام عربستان و لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماندند.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود. بازی فینال ۱۱ خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار خواهد شد./ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 139541

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر