جام شرافت در حد نام استقلال نیست

پیشکسوت استقلال گفت: نایب قهرمانی استقلال در فصلی با این همه مشکلات اتفاق کمی نبود که باید قدر آن را هم دانست.

 جام شرافت در حد نام استقلال نیست

پیشکسوت استقلال گفت: نایب قهرمانی استقلال در فصلی با این همه مشکلات اتفاق کمی نبود که باید قدر آن را هم دانست.

به گزارش عرشه آنلاین، افشین حاجی‌پور بازیکن قدیمی استقلال  درباره کسب عنوان نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیست و سوم اظهار داشت: خیلی ها منتظر بودند این فصل استقلال را در رده‌های پایین جدول ببینند. حتی این تیم را در رده‌های سوم و چهارم هم تصور نمی‌کردند اما دیدیم که انتخاب خوب جواد نکونام از سوی حجت کریمی در بهار پارسال کمک کرد تا این تیم بتواند به جایگاه خوبی در پایان فصل دست پیدا کند.

وی درباره اتفاقات هفته پایانی خاطرنشان کرد: دیگر هیچ اتفاقی نمی‌تواند مسائل هفته پایانی را تغییر بدهد بنابراین ما باید از حالا به فکر فصل آینده باشیم و قید مسائل این چنینی را بزنیم. دل خوش کردن به جام شرافت و این قبیل مسائل در حد تیمی مثل استقلال نیست.

وی اضافه کرد: ما روزی جام را باختیم که در قائمشهر مثل ترسوها به میدان رفتیم و به مساوی رضایت دادیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد نباید در زمین تیم نساجی به آن شکل آرام و کم خطر فوتبال بازی کند. دیدیم که هفته بعد نساجی به چه تیمی باخت. بنابراین استقلال که داعیه قهرمانی داشت باید با قدرت بازی می‌کرد.

بازیکن قدیمی استقلال تاکید کرد: وقتی استقلال مقابل نساجی مساوی کرد همه هواداران از عملکرد تیم و سرمربی‌اش دلخور بودند که باید به آنها حق داد. طرفدار تیم حق دارد از سرمربی تیمش ناراحت باشد که در روزهای حساس و اصطلاحا در پیچ‌های خطرناک آخر راه قهرمانی، پایش را از روی گاز برداشت و اجازه داد تا رقیب از استقلال پیشی بگیرد. ما این قهرمانی را به ترس خودمان باختیم. نباید از داوری‌ها انتقاد کنیم. استقلال اگر کمی با دل و جرات‌تر بود و مربیانی جسورتر داشت الان قهرمان بود.

حاجی‌پور در پایان تاکید کرد: امیدوارم اگر این کادر فنی برای فصل بعد می‌ماند لااقل کمی تمرین شجاعت کند در غیر این صورت ما فصل آینده هم حتما بار دیگر در چنین روزهای حساسی قرار خواهیم گرفت که آن وقت باز هم باید نگران باشیم که مبادا در یک مسابقه مهم قید برنده شدن را بزنیم و فقط نگران گل نخوردن باشیم.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 140547

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر