خط آتش استقلال اروپایی می‌شود/استقلال با این دو بازیکن خارجی توافق کرد

دو بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین که در پست‌های وینگر و مهاجم نوک توپ می‌زنند و سوابق ملی چندان زیادی هم ندارند با مدیران استقلال در روزهای پس از پایان فصلی که گذشت به توافق رسیدند

خط آتش استقلال اروپایی می‌شود/استقلال با این دو بازیکن خارجی توافق کرد

دو بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین که در پست‌های وینگر و مهاجم نوک توپ می‌زنند و سوابق ملی چندان زیادی هم ندارند با مدیران استقلال در روزهای پس از پایان فصلی که گذشت به توافق رسیدند

به گزارش عرشه آنلاین؛ بر اساس پیگیری‌ها ظاهرا تنها چند ساعت بعد از پایان لیگ برتر بیست و سوم مدیران باشگاه استقلال مذاکرات موفقی را با دو بازیکن بوسنیایی و توافقات کاملی با این دو بازیکن داشته‌اند. به این ترتیب یامگا از جمع استقلالی ها جدا خواهد شد.

در روزهایی که باشگاه استقلال به طور رسمی هیچ خبری از نقل و انتقالات خود منتشر نمی‌کند، اخبار عجیب و غریبی از این باشگاه به بیرون مخابره می‌شود. استقلالی‌ها در شرایطی که هنوز خبر تمدید قرارداد آرمین سهرابیان را به صورت رسمی در رسانه خود منتشر نکرده‌اند، ظاهرا در روزهایی که حتی حضور جواد نکونام در راس کادرفنی هم قطعی نبود، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی را استارت زده بودند و برای استخدام نفرات خارجی تازه‌وارد کوشش‌های مضاعفی داشته‌اند!

بعد از آنکه مشخص شد مدیران استقلال با یک دروازه‌بان خارجی به توافق نهایی رسیده و پیش قرارداد را برای او ارسال کرده‌اند، حالا اخبار جدیدی درباره رخ دادن این اتفاق درباره دو بازیکن خارجی دیگر که اهل کشور بوسنی و هرزگوین هستند از باشگاه استقلال شنیده می‌شود.

بر اساس پیگیری‌ها ظاهرا تنها چند ساعت بعد از پایان لیگ برتر بیست و سوم مدیران باشگاه استقلال مذاکرات موفقی را با دو بازیکن بوسنیایی و توافقات کاملی با این دو بازیکن داشته‌اند.

دو بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین که در پست‌های وینگر و مهاجم نوک توپ می‌زنند و سوابق ملی چندان زیادی هم ندارند با مدیران استقلال در روزهای پس از پایان فصلی که گذشت به توافق رسیدند و برای این دو بازیکن پیش قرارداد (که در قوانین بین‌المللی آفر رسمی و معتبر شناخته می‌شود) هم ارسال شده است.

مدیران باشگاه استقلال در شرایطی اقدام به جذب دو بازیکن بوسنیایی مذکور و یک دروازه‌بان خارجی کرده‌اند که سهمیه خارجی در لیگ بیست و سوم یک نفر کمتر از فصل گذشته شده و از طرف دیگر آبی‌پوشان از سال قبل هم تعدادی بازیکن خارجی تحت قرارداد در اختیار دارند.

رافائل سیلوا، گوستاوو بلانکو، منتظر محمد و جلال‌الدین ماشاریپوف ۴ بازیکن تحت قرارداد استقلال برای فصل آینده هستند و کوین یامگا نیز برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان چراغ سبز نشان داده است.

با توجه به احتمال زیاد جذب سه بازیکن خارجی (یک دروازه‌بان، یک وینگر و یک مهاجم) عملا پروسه تمدید قرارداد یامگای مصدوم منتفی می‌شود. همچنین شایعات مربوط به جدایی منتظر محمد عراقی که ستاره مس رفسنجان در فصل گذشته بود نیز بر همین اساس منتشر شده که سهمیه خارجی استقلال کفاف حضور او را نخواهد داد.

مدیران استقلال در شرایطی برای لیگ بیست و چهارم قصد کردند سه بازیکن جدید خارجی را به جمع نفرات خود اضافه کنند که سهمیه نفرات خارجی در فصل جدید ۴+۱ است. به عبارت بهتر سهمیه آسیایی آنها با ماشاریپوف پر می‌شود و از بین بلانکو، سیلوا، منتظر محمد و سه بازیکن جدیدی که درباره استخدام آنها بحث وجود دارد، دو نفر اضافی هستند و مشخص نیست چه کسانی اسکواد استقلال را ترک خواهند کرد!

هواداران استقلال منتظر هستند مدیران باشگاه درباره سهمیه‌های خارجی این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر شفاف‌سازی کنند و مشخص شود کدام بازیکنان خارجی برای این تیم در فصل جدید توپ خواهند زد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143659

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر