یک خارجی جانشین مهدی ترابی در پرسپولیس |

باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده برای پست وینگر (جانشین مهدی ترابی) بهتر است یک بازیکن خارجی به خدمت بگیرند

یک خارجی جانشین مهدی ترابی در پرسپولیس |

باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده برای پست وینگر (جانشین مهدی ترابی) بهتر است یک بازیکن خارجی به خدمت بگیرند

یکی از بازیکنانی که در لیست خرید اوسمار ویرا قرار داشت مهدی لیموچی بود. در همین راستا باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن با باشگاه آلومینیوم وارد مذاکره شد. غیر از پرسپولیس چند باشگاه دیگر ازجمله سپاهان هم خواستار این بازیکن شده و پیشنهاد خود را برای جذب این وینگر ملی‌پوش مطرح کردند. همین مساله باعث شد باشگاه آلومینیوم قیمت رضایتنامه لیموچی را تا حد زیادی بالا ببرد.

همین مورد کافی بود تا باشگاه پرسپولیس از جذب این بازیکن جوان فعلا منصرف شود. از این جهت که مجبور است پول زیادی (بالای ۲۰ میلیارد) بابت رضایتنامه او بپردازد و مبلغی در همین حدود هم به خود بازیکن پرداخت کند. در همین راستا باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده برای پست وینگر (جانشین مهدی ترابی) بهتر است یک بازیکن خارجی به خدمت بگیرند. حتی باخبر شدیم یکی دو وینگر راست‌پا هم با قیمت ۴۰۰ هزار دلار به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند و قرار است بعد از روشن شدن تکلیف سرمربی سرخپوشان، درمورد جذب این نفرات تصمیم‌گیری شود. ناگفته نماند که مجتبی حسینی هم موافق جدایی لیموچی از تیمش نیست و قرار شده باشگاه آلومینیوم دستمزد او را افزایش دهد تا این بازیکن با ‌انگیزه بیشتری راضی به ماندن در اراک شود.

پرسپولیس حالا بعد از انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید خود به دنبال تقویت خود است تا علاوه بر حضور موفق در رقابت‌های لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا نیز حضور خوب و پررنگی داشته باشد. با توجه به جدایی غریب الوقوع ترابی از جمع سرخ‌پوشان گفته می‌شود این باشگاه برای جانشین احتمالی وی به سراغ ادمیلسون جونیور ستاره ۲۹ ساله و بلژیکی - برزیلی باشگاه الدحیل قطر رفته است. این بازیکن بارها و بارها با لباس الدحیل مقابل پرسپولیس قرار گرفته و علاوه بر گلزنی این تیم را نیز به دردسر انداخته و حالا مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است.

جونیور که قرارداداش در پایان این فصل از لیگ ستارگان قطر با الدحیل به اتمام رسیده و بازیکن آزاد است، در این فصل از رقابت‌ها به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب این تیم قطری قرار بگیرد و آخرین بازی وی برای الدحیل به ۱۵ ماه پیش باز می‌گردد. حالا باید دید با توجه به شرایط موجود آیا این بازیکن به پرسپولیس می‌پیوندد یا خیر؟/خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 144024

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر