کمک چند صد میلیاردی مالک پرسپولیس به باشگاه

عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید بانک شهر در این مدت 220 میلیارد به پرسپولیس کمک کرده است.

کمک چند صد میلیاردی مالک پرسپولیس به باشگاه

عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید بانک شهر در این مدت ۲۲۰ میلیارد به پرسپولیس کمک کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین، پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد واریزی مالک باشگاه گفت: ما با بانک شهر جلسه داشتیم و مدیران آنها قصد کمک به پرسپولیس دارند. تمام مدیران و معاونین بانک شهر حضور داشتند و قرار شد مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان را برای تسویه حساب بازیکنان و نقل و انتقالات پرداخت کند.

او با درخواست از سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: نکته این است که من از سازمان خصوصی درخواست دارم ۵ درصد باقی‌مانده واگذاری را هم انجام دهد تا ما از ظرفیت بقیه بانک‌ها هم استفاده کنیم.

وی افزود: بانک شهر ۱۲۰ میلیارد تزریق کرده و قرار شده ۱۰۰ میلیارد تومان هم تزریق کند. امروز سازمان خصوصی سازی جلسه دارد و امیدواریم به شکلی پیش برود تا مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیران شش بانک جلسه داشته باشد تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

حدادی با درخواست از هواداران عنوان کرد: هواداران عزیز هم نگرانی به حقی دارند اما تنها یک ماه است که از قهرمانی ما گذشته. باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته انقدر دشمن داشته که آنها نمی‌توانند قهرمانی ما را ببینند. آنها هواداران ما را نگران می‌کنند اما کارنامه آقای درویش در نقل و انتقالات مهم است. از مدیرعامل باشگاه باید حمایت شود البته ما نباید زمان را از دست بدهیم و باید بازیکنان مدنظر را با سرعت بخریم اما فضای اعداد آنقدر متفاوت شده که کار دشوار است./ ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 144285

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر