عکس های فرهاد مجیدی و علی کریمی از دوستی تا رقابت

عکس های فرهاد مجیدی و علی کریمی از دوستی تا رقابت

بعد از درخشش فرهاد مجیدی در استقلال در سال ۱۳۹۰ کارلوس کی روش تصمیم گرفت نام فرهاد مجیدی ۳۵ ساله را در لیست تیم ملی قرار دهد. حضور همزمان او و علی کریمی در تمرینات تیم ملی در مسیر جام جهانی ۲۰۱۴ باعث شد تا شور و هیجان زیادی به وجود بیاید. البته حضور فرهاد در تیم ملی دوام زیادی نداشت چون او تنها چند روز بعد از اردو خارج شد و دیگر برنگشت. مجیدی ظاهرا فهمیده بود شانسی برای بازی کردن ندارد. در همان روزها او نامه خداحافظی خود را منتشر کرد. با این حال رابطه فرهاد و کی روش همیشه خوب بود.

اولین رویارویی 

عکس| خاطره تلخ مجیدی از اولین رویارویی با علی کریمی

این عکس اولین رویارویی فرهاد مجیدی و علی کریمی است. فینال جام رمضان در سال ۷۶ که در آن سال تیم‌های استقلال و فتح روبه‌روی هم قرار گرفتند. آن مسابقه سرآغاز به شهرت رسیدن یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران بود. علی کریمی که در تیم فتح تهران بازی می‌کرد، در مقابل ۱۲ هزار تماشاگری که سالن ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند، توانست خودش را به فوتبال ایران معرفی کند. 

او سه گل زد و یک پاس گل هم داد و همراه تیمش توانست ۷ بر ۳ برابر استقلال به برتری رسید. استقلالی که با ستاره هایی مانند مجیدی، منصوریان و  سایر بازیکنانی که به اصطلاح سالنی باز نبودند آمده بود تا قهرمان جام رمضان شود اما بازیکنان فتح به همراه کریمی ۱۹ ساله شکست سنگینی به آبی‌ها تحمیل کردند و بعد هم شادی معروف علی کریمی که استقلالی‌های قدیمی‌تر به یاد دارند.

 

مانور با قراردادهای علی کریمی و فرهاد مجیدی :: ورزش سه

فرهاد مجیدی و علی کریمی در تیم منتخب امارات/عکس

عکس| خاطره تلخ فرهاد مجیدی از اولین رویارویی با علی کریمی -

حمله پدرام سلطانی به علی کریمی و فرهاد مجیدی/عکس | کندو

گزارش ویژه :: مروری بر هشتاد دربی گذشته

پوزخند مجیدی به زمین خوردن کریمی / عکس | علی کریمی در جدال های مستقیم از پس

علی کریمی محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران شد | طرفداری

علی کریمی - ویسگون

دوستان این پیج یه ادمین... - حمایت از فرهاد مجیدى و على کریمى | Facebook

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1446

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر