حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان : 00:00:38

وی‌ای‌آر برای استقلال خوش‌یُمن بود/ویدئو

نتیجهٔ نهایی: شمس‌آذر ۱ - ۲ استقلال فیلم: لحظهٔ پذیرفته‌شدن گل دوم استقلال با کمک وی‌ای‌آر

 تیم استقلال در نخستین بازی فصل در مقابل شمس‌آذر قزوین قرار گرفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.

 

شرح گل:

شمس آذر صفر – استقلال یک (دقیقه ۵۴: آرمان رمضانی): رافائل سیلوا از زمین خودی، ضربه خطا را به روی دروازه میزبان ارسال کرد که ابتدا رمضانی با یک ضربه سر روی توپ اثر گذاشت که دفع توپ مهدی محمدی ناقص بود و توپ دوباره به رمضانی رسید که این بازیکن با یک ضربه در حالت نامتعادل، دروازه را باز کرد.

شمس آذر یک – استقلال یک (دقیقه ۸۹: امیرمحمد نسایی): پس از ارسال یک کرنر به روی دروازه استقلال، رافائل سیلوا با کشیدن مدافع شمس آذر مرتکب خطا شد که این صحنه پس از بررسی توسط VAR تأیید شد و پیام حیدری یک پنالتی به سود میزبان اعلام کرد و نسایی برخلاف جهت حرکت حسینی، توپ را وارد دروازه کرد.

شمس آذر یک – استقلال ۲ (دقیقه ۹۰+۴: محمدحسین اسلامی): روی یک حمله سریع از سمت راست و ارسال رامین رضاییان به روی دروازه، محمدحسین اسلامی موفق شد دروازه را باز کند که ابتدا این گل به دلیل آفساید رد شد اما پس از بازبینی صحنه توسط اتاق VAR، گل اسلامی تأیید شد تا بازی دو بر یک شود.

نیمه اول

دقیقه ۱: ضربه ایستگاهی علی آزادمنش از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵: ضربه کرنر رامین رضاییان به شکل بسیار خطرناک از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: خروج محمد امین رضایی از دروازه شمس آذر و اشتباه عجیب در دفع توپ میرفت که دروازه تیمش را با خطری جدی مواجه کند اما مسیر توپ به سمت کنار زمین عوض شد و با حضور به موقع مدافعان شمس آذر موقعیت برای استقلال از دست رفت.

دقیقه ۳۱: شوت رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پس از برخورد به امین رضایی به کرنر رفت.

دقیقه ۴۴: کرنر خطرناک رامین رضاییان با ضربه سر روزبه چشمی آبی‌ها را در موقعیت گل قرارداد اما مدافعان شمس آذر با دفع توپ مانع گلزنی استقلال شدند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: سانتر خطرناک رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه شمس آذر رسید اما تعادل آرمان رمضانی به هم خورد و آبی پوشان اعتقاد به پنالتی داشتند ولی با اعلام کمک داور ویدیویی بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه ۵۳: آرمان رضانی در میان تجمع مدافعان شمس آذر موقعیت خوبی پیدا کرد و استقلال را به گل اول رساند.

دقیقه ۵۹: کرنر خطرناک شمس آذری ها با دفع توپ مدافع استقلال از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۶۴: ارسال علی آزادمنش به کمک باد میرفت که شمس آذر را به گل تساوی برساند اما سید حسین حسینی با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۶: تیم استقلال در ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد اما ارسال خطرناک آبی‌ها از جلوی پای ماشاریپوف رد شد و این موقعیت برای استقلال از دست رفت.

دقیقه ۷۹: شوت سنگین میلاد فخرالدینی با واکنش حسینی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۸۳: فشار شمس آذر روی دروازه استقلال روی ضربه کرنر سید حسین حسینی دفع ناقصی داشت و توپ به شکل خطرناکی توسط مدافعان استقلال از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۸۵: این صحنه به VAR رفت و با اعلام کمک داور ویدیویی پنالتی برای شمس آذر اعلام شد.

دقیقه ۸۸: امیرمحمد نسایی پنالتی را برای شمس آذر به گل تساوی تبدیل کرد.

دقیقه ۸۹: آرش رضاوند در یک رفت و برگشت می‌توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند اما شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: ارسال رامین رضاییان با تکل مدافع شمس آذر تبدیل به گل به خودی شد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 150422

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر