یک خبر خوب از علی قلی‌زاده رسید

بعد از مذاکراتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن علی قلی‌زاده انجام دادند، با او برای پیوستن به پرسپولیس به توافق رسیدند، اما باشگاه لخ پوزنان هنوز راضی به جدایی او نشده است.

یک خبر خوب از علی قلی‌زاده رسید

امیدهای پرسپولیس برای جذب این لژیونر زنده شد

یکی از خبرنگاران حوزه پرسپولیس اعلام کرد از نگاه باشگاه پرسپولیس جذب علی قلی زاده هنوز منتفی نشده است.

یک مقام باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: “باشگاه لهستانی به ما اعلام کرده است که تا زمان جذب بازیکن جانشین اجازه جدایی او را نخواهیم داد. او همچنین افزود؛ ما از تلاش برای جذب قلی زاده عقب نشینی نخواهیم کرد و همچنان در حال مذاکره با خود بازیکن، مدیربرنامه وی و باشگاه لهستانی هستیم.”

با این اوصاف احتمال پرسپولیسی شدن علی قلی زاده کاهش یافته است.

صبح دیروز (چهارشنبه) قلی‌زاده جلسه‌ای با مدیران باشگاه لهستانی برگزار کرد و از آنجا که از سوی چند باشگاه ایرانی دیگر برای قلی‌زاده پیشنهاد رسیده است، مدیران باشگاه لخ پوزنان به قلی‌زاده گفته‌اند باید این پیشنهادات را بررسی کنند و به همین خاطر فعلا رضایت‌نامه او برای حضور در پرسپولیس صادر نمی‌شود.

بر همین اساس برای روشن شدن تکلیف علی قلی‌زاده باید چند روزی صبر کرد

مانع بزرگ حضور علی قلی‌زاده در پرسپولیس

علی قلی زاده، هافبک ملی پوش ایرانی، نمی‌خواهد به لیگ برتر برگردد و به دنبال پیشرفت در فوتبال اروپاست.

 لخ پوزنان پیشرفت کرده و این را می‌توان از آخرین بازی آن‌ها مقابل زاگلبیه لوبین متوجه شد، چون شاگردان کوله یورز در نهایت به چیزی که هفته‌ها منتظرش بودند، دست یافتند.

شکست زاگلبیه در لوبین اولین پیروزی به پوزنان در زمین حریف از ۲۱ آوریل بود که آن‌ها ۱-۰ رقیب خود را شکست دادند. هواداران لخ پوزنان ۱۱۸ روز یا تقریبا ۱۷ هفته برای این برد خارج از خانه منتظر ماندند!

در نهایت علی قلی‌زاده، ملی پوش ایرانی، روی گلزنی لخ پوزنان اثر داشت. این بازیکن ایرانی برای ارسال اولین پاس گل خود به ۱۷ مسابقه نیاز داشت. در واقع او این کار را ۱۳ ماه پس از انتقالش و پس از ۸۲۱ دقیقه بازی در لیگ لهستان انجام داد.

او درباره این بازی به سایت رسمی باشگاه لخ پوزنان گفت: "البته که از این پاس گل خوشحالم و امیدوارم به تعداد بیشتری پاس گل دست پیدا کنم. "

قلی‌زاده اخیراً به خاطر گمانه‌زنی‌ها درباره آینده‌اش درصدر اخبار مربوط به نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران بوده است.

باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن اقدام کرده بود که اکنون تایید کرد تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد و می‌خواهد کیفیت خود را نشان دهد و پیشرفت کند.

قلی‌زاده گفت:"در تمرینات پیش‌فصل به خوبی با تیم کار کردم؛ بنابراین آماده‌ام تا توانایی‌هایم را نشان دهم. در بازی مقابل زاگلبیه احساس خوبی داشتم و امیدوارم در دیدار‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم. احساس می‌کنم فرم من بهتر و بهتر می‌شود، می‌خواهم به این کار ادامه دهم. "

 

منبع: ورزش سه

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 150978

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر