فرهاد مجیدی، پاسخ پیشنهاد استقلال را داد

سرمربی سابق اتحاد کلبا پس از مذاکره با دو عضو ارشد استقلال، پیشنهاد این باشگاه را نپذیرفت.

فرهاد مجیدی، پاسخ پیشنهاد استقلال را داد

فرهاد مجیدی، پاسخ پیشنهاد استقلال را داد

 به گزارش عرشه آنلاین؛  ورزش سه  نوشت سرمربی سابق اتحاد کلبا پس از مذاکره با دو عضو ارشد استقلال، پیشنهاد این باشگاه را نپذیرفت.

فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال، مهم‌تری گزینه جایگزینی جواد نکونام به‌شمار می‌رود‌. بنابر یافته‌ها، دیروز دو عضو ارشد باشگاه استقلال در دبی با مجیدی برای پذیرفتن هدایت استقلال مذاکره کردند اما این مذاکرات بی‌نتیجه به پایان رسیده است.

با گذشت تنها سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر موضوع تغییر در کادرفنی استقلال کاملا جدی است و باشگاه استقلال نیز نسبت به انتشار شایعات هیچ واکنشی نشان نداده تا به طور ضمنی آنها را تایید کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در اهواز به استقلال خوزستان باخت تا رکورد شکست ناپذیری‌های این تیم، درست پس از یک‌سال شکسته شود.

این شکست باعث شد در روزهای اخیر حاشیه‌هایی برای استقلال شکل بگیرد. حاشیه‌هایی که باعث شد انتقاداتی از سوی هواداران این تیم نسبت به اعضای کادر فنی مطرح شود.

درست چند ساعت پس از این مسابقه شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه هلدینگ خلیج فارس به جواد نکونام مهلت سه هفته‌ای داده تا در صورتی که نتواند نتایج ایده‌آلی را کسب کند از سمت خود برکنار خواهد شد.

این شایعه با واکنش مدیران باشگاه استقلال همراه شد و برخی از آنان، مساله فوق را تکذیب و اعلام کردند؛ به طور حتم با همدلی و اتحاد میان تمامی عوامل باشگاه استقلال، روزهای خوبی در انتظار تیم خواهد بود.

در روزهایی که تمرینات استقلال تعطیل شده و بنا به تصمیم جواد نکونام بازیکنان این تیم به استراحت چند روزه پرداخته‌اند تا با فراموش کردن اتفاقات بازی با استقلال خوزستان استارت دوباره‌ای بزنند، پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی باعث ایجاد حاشیه شد.

فرهاد مجیدی که فصل گذشته حضورش در اتحاد کلبا پایان یافت، عکسی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که به دوران حضور در استقلال بر می‌گشت. او با این پست به نوعی برای بازگشت دوباره به استقلال ابراز تمایل کرد.

پس از این اتفاقات در فضای مجازی شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال مطرح شد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152169

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر