وداع غیرمنتظره ملکه ایرانی تپانچه پس از پارالمپیک

​ساره جوانمرادی که ۴ طلا و یک برنز مسابقات پارالمپیک را به دست آورده از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.

وداع غیرمنتظره ملکه ایرانی تپانچه پس از پارالمپیک

ساره جوانمرادی که ۴ طلا و یک برنز مسابقات پارالمپیک را به دست آورده از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.ساره جوانمردی در فینال مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱ پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، با ثبت رکورد ۱۵۹.۴ در جایگاه پنجم قرار گرفت.

ساره جوانمردی اولین طلای کاروان پارالمپیک ایران در پاریس را گرفت تا با پنجمین مدال پارالمپیکی خود (۴ طلا و یک برنز) تاریخ سازی کند.

او امروز در مسابقات تپانچه ۵۰ متر پنجم شد و بعد از پایان این مسابقات اعلام کرد این آخرین مسابقه اش بود. او در این باره گفت: این آخرین مسابقه‌ام بود و خوشحالم با مدال طلای پارالمپیک از ورزش خداحافظی می‌کنم و توانستم دل مردم و خانواده ام را شاد کنم.

جوانمردی که لقب ملکه تپانچه به او داده شده است، افزود: خوشحالم با غم و ناراحتی تیراندازی را کنار نمی گذارم و با خوشحالی و مدال طلا خداحافظی می کنم.

ساره جوانمردی دارنده مدال طلای المپیک پاریس گفت: ما قبل از اعزام به پاریس روی سیبل‌هایی تیر می‌زدیم که بالای ۱۰ بار تیر خورده بود. هر بار هم که می‌گفتیم رکوردهایمان را نمی‌دانیم و مشکل از فشنگ و سیبل‌مان است، کسی نبود جواب‌مان را بدهد.

جوانمردی افزود: هیچکدام از حریفان شرایط بچه‌های ایران را نداشتند. عملکردمان در پاریس به اندازه امکاناتی بود که در اختیار داشتیم.

ساره جوانمردی

وقتی در فینال داشتم تیر می‌زدم فقط به یک نکته فکر می‌کردم؛ روزی به رئیس فدراسیون نامه زدم و درخواست فشنگ کردم ولی درخواستم رد شد. امروز با ناراحتی به این فکر می‌کردم چرا باید چنین برخوردی با ورزشکار شود؟!

خداحافظی‌ام با غم و ناراحتی نیست؛ این دفتر را با خوشحالی و آرامش خیال می‌بند

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152431

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر