شایعه عجیب درباره فوت سارا طاووسی پس از ماجرای پسرعارف

اعضای خانواده خبرنگار ورزشی فقید به شایعه عجیب در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

 شایعه عجیب درباره فوت سارا طاووسی پس از ماجرای پسرعارف

اخیرا برخی کانال ها مدعی شدند عکاس تصویر جنجالی حضور فرزند عارف، معاون رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزیر صمت به طرز مشکوکی فوت کرده است و این عکس را به فوت خانم #سارا_طاووسی خبرنگار ورزشی برنا ربط داده‌اند! اما عکاس این تصویر آقای علیرضا رمضانی هستند و چنین چیزی حقیقت ندارد. 

: پس از انتشار خبر عجیب و دور از مواقعیت در خصوص علت فوت مرحومه سارا طاووسی در فضای مجازی  یکی از اعضای خانواده این خبرنگار ورزشی نویس به نمایندگی از خانواده این مرحومه بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این تکذبیه آمده است:به اطلاع می رساند مرحوم سار طاووسی مسرور خبرنگار ورزشی بود و به هیچ وجه در عرصه سیاسی فعالیت نداشته و درهیچ جلسه تودیع و معارفه وزای دولت چهاردهم حضورنداشته است.ایشان سحرگاه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ در اثر سانحه ای در شهر رامسر درگذشت و خبر منتشرشده در کانال‌های مجاری مخالف و معاند نظام درباره ارتباط این سانحه تلخ با یکی ازجلسات تودیع و معارفه کابینه چهاردهم به شدت تکذیب می شود.

متاسفانه این خبر کذب در برخی رسانه های داخلی در فضای مجازی بازتاب یافته است.

دکتر سعید طاوسی مسرورعضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی /به نمایندگی از خانواده طاوسی مسرور

سارا طاووسی

علت درگذشت سارا طاووسی

برخی از خبرگزاری‌ها علت درگذشت خانم طاووسی را تصادف رانندگی اعلام کردند. اما برخی دیگر از خبرگزاری‌ها مانند خبر ورزشی علت درگذشت وی را سقوط از ارتفاع بیان کردند.

در هر صورت فوت یک بانوی جوان آن هم با فرزندی ۶ ساله داغی است که تا سال‌ها بر دل همه اهالی رسانه ورزشی خواهد ماند. روحش شاد و یادش گرامی

ماجرای سارا طاووسی و فرزند محمدرضا عارف

به گزارش فردانیوز: محمد رضا عارف و فرزندش همچنان درگیر یک تصویر هستند . بعد از اینکه عکسی از فرزند معاون اول در جلسه معارفه وزیر جدید منتشر شد جدای از اینکه جدال بزرگی بر سر حضور این فرد در یک جلسه دولتی در گرفت مباحثی هم درباره عکاس این قاب سیاسی درگرفت . مثلا گفتند که خبرنگاران از حضور در جلسه بعدی منع شدند . اما خبر خیره کننده این بود که در چند ساعت گذشته گفتند که عکاس این تصویر جنجالی از قضا همان خبرنگار خانم سایت برنا بوده که در یک حادثه کشته شده است . واقعیت اما این است که خانم سارا طاووسی خبرنگار ورزشی برنا ارتباطی با این تصویر نداشته اند و عکاس این تصویر آقای علیرضا رمضانی است.

به نظر اما نمی رسد که با تکذیب این خبر گرفتاری پسر معاون اول حل شده باشد . حالا خبرنگاران بیشتر حساس شده اند که ببینند آیا او باز هم درجلسه ای دیگر رویت خواهد شد.

سارا طاووسی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152442

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر