فرصت جواد نکونام در استقلال کی تمام می شود؟

نکونام فرصت زیادی در اختیار ندارد و باید در کمترین زمان ممکن تیمش را طوری آماده کند تا از بازی‌های سخت پیش رو نتیجه لازم را بگیرد که در غیر این صورت باید انتظار هر تصمیمی را از سوی هلدینگ داشته باشد.

فرصت جواد نکونام در استقلال کی تمام می شود؟

زودتر از آنچه تصورش را می‌کردیم استقلال تنها پس از گذشت سه هفته از شروع لیگ وارد بحران سختی شده است.

این حجم از تغییرات که امروز در استقلال شاهد هستیم برای رسیدن به نتیجه احتیاج به زمان کافی دارد و فضای حاکم بر فوتبال ایران هرگز در فصل دوم حضور یک سرمربی، بخصوص در دو تیم مطرح پایتخت چنین فرصتی نمی‌دهد. نکونام در فصل جاری علاوه بر تغییراتی که در ترکیب تیم ایجاد کرد، در بعد فنی نیز طرحی نو درانداخت و تیمش را با ۴ مدافع به میدان فرستاد و این در حالی است که استقلال در این چند فصل اخیر همواره بازی با سه مدافع را تجربه کرده و نتیجه گرفته است و جا انداختن بازی با ۴ مدافع طبیعتاً احتیاج به زمان دارد.

درمجموع بیانیه‌ای که از سوی هلدینگ روز گذشته منتشر شده به‌وضوح حاکی از آن داشت که نکونام فرصت زیادی در اختیار ندارد و باید در کمترین زمان ممکن تیمش را طوری آماده کند تا از بازی‌های سخت پیش رو نتیجه لازم را بگیرد که در غیر این صورت باید انتظار هر تصمیمی را از سوی هلدینگ داشته باشد. استقلال پس از پایان فیفادی در یکی از سخت‌ترین مقاطع از فصل جاری به ترتیب باید به مصاف الغرافه، پرسپولیس، نساجی و السد برود که نتیجه هرکدام از این بازی‌ها تأثیر بسزایی در سرنوشت استقلال و البته نکونام دارد.

از سوی دیگر اخراج زیکیلیچ نیز واکنشی بود در برابر این بیانیه که لحن چندان مناسبی نداشت و به‌نوعی نکونام را هرچه بیشتر تحت‌فشار قرار داد.

هلدینگ خلیج‌فارس که اختیار تام در خصوص تعیین سرمربی در باشگاه استقلال دارد این سؤال را در ذهن متبادر می‌کند که آن‌ها تا چه زمانی به نکونام فرصت خواهند داد؟ سؤالی که قطعاً پاسخ آن مستقیماً به اتفاقات و البته نتایج استقلال در بازی‌های حساس پیش رو بستگی دارد.

باید ببینم کاپیتان خوش‌نام و اسبق تیم ملی ایران با بیش از ۱۴۰ بازی ملی و کلکسیونی از افتخارات می‌تواند از سخت‌ترین برهه‌ای که تابه‌حال در عرصه مربیگری دچارش شده سربلند بیرون بیاید یا خیر.

ورزش ۳

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152614

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر