روز و ساعت و محل بازی پرسپولیس و الاهلی

کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه الاهلی عربستان برای تغییر محل برگزاری دیدار با پرسپولیس موافقت کرد.

روز و ساعت و محل بازی پرسپولیس و الاهلی

ساعت بازی پرسپولیس در عربستان مشخص شد

 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کاروان سرخ‌پوشان، بعدازظهر امروز (جمعه) پس از انجام آخرین تمرین در تهران، راهی جده خواهد شد. پرسپولیس طی روز‌های شنبه و یک‌شنبه دو جلسه تمرین در عربستان خواهد داشت

ساعت بازی پرسپولیس پرسپولیس و الاهلی

 در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، دوشنبه ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در عربستان باید به مصاف الاهلی برود.

محل  بازی پرسپولیس پرسپولیس و الاهلی

.با هماهنگی و همکاری طرف عربستانی، هر دو جلسه تمرین پرسپولیس در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فیصل، محل برگزاری مسابقه، انجام خواهد شد. زمان تمرینات نیز ساعت ۱۹ اعلام شده است.

این در شرایطی بود که محل برگزاری این بازی با توجه به حواشی به وجود آمده مشخص نبود و باشگاه الاهلی تلاش کرد این بازی در ورزشگاه امیرعبدالله فیصل و در شهر جده برگزار شود.

حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه الاهلی عربستان برای تغییر محل دیدار این تیم موافقت کرد. بر این اساس این دیدار که پیش از این قرار بود در ورزشگاه ۶۲ هزار نفری ملک عبدالله واقع در شهر جده برگزار شود، در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل شهر جده به انجام خواهد رسید.

سرخپوشان ایران تا کنون چهار بار در چارچوب رقابت‌های قاره‌ای با الاهلی عربستان مسابقه داشته‌اند. هر چهار مسابقه در قالب بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا رقم خورده است.

نخستین رویارویی دو تیم به ۳۱ اَمرداد سال ۱۳۹۶ و دوره سال ۲۰۱۷ رقابت‌ها بر می‌گردد. در آن مقطع با توجه به مشکلات پیش آمده در مناسبات سیاسی دو کشور، بازی‌های باشگاه‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث برگزار می‌شد و پرسپولیس هم در مسقط عمان بازی را میزبانی کرد. سه بازی بعدی دو تیم نیز به همین ترتیب یا در عمان انجام شد و یا در امارات.

گفتنی است؛ دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست حاصل کار پرسپولیس در این چهار رقابت بوده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 153211

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر