دختر وزنه‌بردار ایران هم پناهنده شد

فدراسیون وزنه برداری در خبری کوتاه اعلام کرد فاطمه کشاورز ملی‌پوش دسته ۷۱ کیلوگرم ایران، هتل محل اقامت در لئون اسپانیا را ترک کرده و تلفن همراهش خاموش است.

دختر وزنه‌بردار ایران هم پناهنده شد

دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا ناپدید شد!

فاطمه کشاورز، ملی‌پوش دسته ۷۱ کیلوگرم ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان، هتل محل اقامت در لئون اسپانیا را ترک کرده و تلفن همراهش خاموش است.

سجاد انوشیروانی ، درباره‌ ناپدید شدن فاطمه کشاورز در اسپانیا، محل برگزاری مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان بیان کرد: این اتفاق دیروز همزمان با برگزاری مسابقه هانیه شریفی و علیرضا عباسپور رخ داد. اعضای کادر فنی در سالن مسابقات حضور داشتند و قرار بود فاطمه کشاورز با بقیه بچه‌ها به سالن بروند. فاطمه کشاورز عنوان می‌کند که سردرد دارد و می‌خواهد یک ساعت استراحت کند و بعدا خودش را به سالن مسابقه می‌رساند.  

 

او ادامه داد: دیروز بعد از ظهر با من تماس گرفتند و اطلاع دادند که فکر می‌کنند فاطمه کشاورز هتل را ترک کرده است. از آنها خواستم که سریعا پیگیر باشند و به پلیس اطلاع دهند. نماینده حراست هم حضور داشت و اقدامات لازم را انجام داد.  

 

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا کشاورز پاسپورتش را در اختیار داشت و توانسته وسایلش را هم ببرد یا خیر؟ گفت: پاسپورت‌ دختران در دست مربی تیم ملی و پاسپورت پسران در اختیار مربی تیم ملی مردان است. خانم عصفوری مربی تیم بانوان پاسپورت‌ها را در داخل چمدان خود گذاشته بود و زمانی که به اتاق مراجعه می‌کند متوجه می‌شود چمدان او به هم ریخته و پاسپورت فاطمه کشاورز نیست. کشاورز چمدانش را نبرده اما برخی از لباس‌هایش را با خودش برده بود. ما به پلیس اطلاع دادیم و شکایتمان هم ثبت شد. سفیر ایران در اسپانیا هم در محل برگزاری مسابقات بود و اهدای مدال علیرضا عباسپور را انجام داد و او نیز پیگیر ماجرا شد.  

 

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه کشاورز چگونه توانسته به اتاق مربی تیم ملی دسترسی داشته باشد؟ گفت: فکر می‌کنم با هم هم‌اتاق بودند. من باورم نمی‌شد که فاطمه این کار را کرده چون پنج، شش مسابقه با ما آمده بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. من با پدر و مادر کشاورز هم صحبت کردم و به آنها گفتم که اگر خبری از او دارند به ما بدهند اما ابراز بی‌اطلاعی کردند و گفتند که با آنها تماس نگرفته‌ است. تلفن همراه کشاورز هم خاموش است و ما هر لحظه با او تماس می‌گیریم و پیام می‌دهیم اما امکان برقراری ارتباط وجود ندارد.  

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154549

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر