گل پرسپولیس به استقلال آفساید بود؟ /عکس

پرسپولیس در شرایطی استقلال را با یک گل در ضربه پنالتی شکست داد که هواداران و تعدادی از بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند قبل از صحنه پنالتی منجر به گل، بازیکن پرسپولیس در موقعیت آفساید بوده است.

گل پرسپولیس به استقلال آفساید بود؟ /عکس

پرسپولیس در شرایطی استقلال را با یک گل در ضربه پنالتی شکست داد که هواداران و تعدادی از بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند قبل از صحنه پنالتی منجر به گل، بازیکن پرسپولیس در موقعیت آفساید بوده است. با این حال ولی نظرات کارشناس داوری روی این صحنه مشکوک چیز دیگری است. در زیر نظر تعدادی از این داوران ذکر شده است.

گل پرسپولیس به استقلال

 محمدرضا ابوالفضلی: کار صحیح کمک‌داور؛ درست است که بازیکن پرسپولیس هنگام ارسال توپ، در آفساید قرار دارد، اما به هیچ‌وجه بر روی توانایی دروازه‌بان تأثیری نداشته و حتی در ادامه و پس از دفع توپ توسط گُلر، بر روی بازی مدافع استقلال نیز دخالتی انجام نمی‌دهد لذا ادامه بازی تصمیم کاملا صحیحی است.

 محمدحسین ترابیان: توپ ارسالی مهاجم درون محوطه جریمه توسط دروازه‌بان برگشت داده می‌شود که در این صحنه در زمان ارسال بازیکن هم‌دسته مهاجم در موقعیت آفساید قرار داشت ولی به دلیل اینکه هیچ تاثیری روی حریف و در بازی نداشت و توپ برگشتی را دریافت نکرد، پس آفساید رخ نداد و ادامه بازی درست بود.

 مهدی عالیقدر: کاملا مشخص است بازیکنی که در وضعیت آفساید قرار دارد بسیار با منطقه فعال بازی فاصله دارد و این نکته با دقت کمک داور به درستی تشخیص داده شد.

 ابراهیم میرزابیگی: بازیکن پرسپولیس که در آفساید بود، دخالتی در بازی نداشت و ادامه بازی درست بود.

تورج حق‌وردی: بازیکنی که در آفساید بود دخالتی در بازی نداشت و ادامه بازی درست بود.

 بابک وسیله‌بر: در این صحنه مهاجم در وضعیت آفساید قرار دارد، اما نه در بازی حریف و نه در بازی دخالتی نداشت و ادامه بازی توسط کمک داور درست بود.

 سعید علینژادیان: بازیکن مهاجم در وضعیت آفساید قرار دارد ولی فاصله او از دروازه‌بان و سایر مدافعین زیاد است و هیچگونه تاثیری در بازی کسی ندارد و ادامه بازی از طرف کمک داور کاملا درست بود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154557

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر