جلسه فوری هیات مدیره استقلال / جانشین جواد نکونام مشخص شد شد؟

تا جلسه هیات مدیره استقلال در محل ساختمان هلدینگ خلیج فارس برگزار شود.

جلسه فوری هیات مدیره استقلال / جانشین  جواد نکونام مشخص شد شد؟

جواد نکونام پس از کسب نتایج ضعیف با استقلال در این فصل و شکست شب گذشته در داربی پایتخت رسما استعفای خود را تقدیم هیات مدیره استقلال کرد.

 

هیات مدیره استقلال قرار است در جلسه‌ای فوری و تا ساعاتی دیگر این استعفا را بررسی کند.

به گفته فرد نزدیک به سرمربی استقلال، نامه کناره‌گیری جواد نکونام انشا شده و به دست احمد شهریاری، رییس هیات مدیره باشگاه رسیده است.

یک روز پس از شکست در دربی و بعد از خداحافظی با بازیکنان در رختکن تیم و علی‌رغم حمایت تمام‌قد مدیران باشگاه، اما جواد نکونام دقایقی پیش و به صورت رسمی، متن استعفای خود را به احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه، تحویل داد تا آمادگی خود را برای کناره‌گیری اعلام کند.

نکونام که فصل گذشته و در هفته‌های پایانی لیگ قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرده بود، در ابتدای فصل و پس از انتشار شایعات متعدد درخصوص احتمال قطع همکاری با استقلال، به کار خود در این باشگاه ادامه داد که البته از همان ابتدای کار نیز مشخص بود تنش و اختلافاتی میان او و مدیران باشگاه وجود دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 154644

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر