تهدید سروش رفیعی و مسعود ریگی توسط میلاد سرلک

میلاد سرلک در چهار سالی که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود سه فصل و نیم برای او بازی کرد و وقتی یحیی رفت، خبری از میلاد هم نبود.

تهدید سروش رفیعی و مسعود ریگی توسط میلاد سرلک

میلاد سرلک از همان هفته‌های نخست حضور در ترکیب پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ کیفیت بالایی ارائه داد و تقریباً تا آخرین روز‌های حضورش در این تیم بازیکن فیکس و اصلی بود. سرلک در فصولی که برای پرسپولیس به میدان رفت، بی‌سر و صدا فوتبالش را بازی می‌کرد و همواره جزء مؤثرترین بازیکنان تیمش بود تا جایی که هیچ‌کس به او ایراد نگرفت که چرا شماره ۱۰ را انتخاب کرده است.

سرلک چهره پرحاشیه و روی بورسی نبود و در رسانه‌ها هم چه از نوع مجازی چه واقعی حضوری بسیار کمرنگ داشت و به‌شدت روی فوتبالش متمرکز بود، اما به نوعی ستاره مخفی پرسپولیس به حساب می‌آمد و وقتی قرار شد جدا شود، خلأ بزرگی در میانه زمین سرخ‌ها به وجود آمد. آخرین بازی سرلک تا قبل از بازگشت به پرسپولیس مربوط به ۸ دی ماه سال گذشته مقابل نساجی بود که در دقایق تلف‌شده به زمین رفت. در آن مقطع و در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول یحیی گل‌محمدی با علم به اینکه سرلک باید نیم‌فصل دوم سرباز شده و به ملوان برود از او تنها چند دقیقه در وقت‌های تلف‌شده سود برد، اما سرلک بعد از حدود ۹ ماه دوباره برای پرسپولیس بازی کرد.

از آنجایی که فهرست تیم در بازی‌های لیگ نخبگان ۲۳ نفره است، سرلک هم مقابل الاهلی و هم پاختاکور به فهرست تیم رسید، اما وارد میدان نشد. این اتفاق در دربی مقابل استقلال هم تکرار شد و میلاد یکی از ۲۰ مرد منتخب گاریدو برای آن بازی بزرگ بود، اما بالاخره در دیدار با چادرملو فرصتی شد تا پرسپولیسی‌ها دوباره هافبک کم‌حرف، اما تأثیرگذارشان را با پیراهن سرخ ببینند.

سرلک در ملوان خیلی کم بازی کرد و موفق شد با گرفتن معافیت خیلی زود به پرسپولیس برگردد و بعد از چیزی حدود یک ماه و نیم تمرین، بالاخره از دقیقه ۵۹ دیدار مقابل چادرملو به میدان رفت. در دقایق نخست حضور در زمین استرس و فشار در بازی او دیده می‌شد و به نظر می‌رسید با شماره ۲۳ غریبه است و اصلاً فوتبال یادش رفته، اما کم‌کم شرایطش بهتر شد و اعتماد به نفس لازم را به دست آورد.

حالا سرلک می‌تواند تهدید بزرگی برای بازیکنانی مثل سروش رفیعی و حتی مسعود ریگی باشد و جایگاه آنها را تهدید کند چراکه قبل‌تر حتی وقتی بازیکن باتجربه‌ای مثل کمال کامیابی‌نیا در پرسپولیس بازی می‌کرد، بازیکن اصلی تیم بود و فقط در مواقع مصدومیت و محرومیت از ارنج بیرون می‌رفت.

سرلک همچنین می‌تواند رقیبی برای محمد خدابنده‌لو، سعید مهری و حتی یاسین سلمانی باشد چراکه علاوه بر خصوصیات تدافعی به عنوان یک هافبک تدافعی بازیساز و بازیگردان هم شناخته می‌شود. در واقع او آخرین عضو در شدیدترین و عجیب‌ترین رقابت ترکیب پرسپولیس است، جایی که حتی بعد از جدایی اسدبیگی رقابت فشرده‌ای بین ۶ هافبک شناخته شده و ۲ هافبک جوان (سمیر حبوباتی و علیرضا عنایت‌زاده) برقرار است و در برخی مسابقات با در نظر گرفتن اینکه امیری یا عالیشاه در پست ۱۰ به میدان می‌روند، فقط دو نفر از این ۸ نفر می‌توانند در سیستم ۱-۳-۲-۴ گاریدو فیکس باشند و نهایتاً دو تا هم به عنوان تعویضی به میدان خواهند رفت؛ رقابتی که ممکن است در زمستان پیش رو مهم‌ترین خروجی‌های اسکواد پرسپولیس را داشته باشد.

ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 155897

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر