روزی که فوتبال ایران برای 24 ابدی پرسپولیسی ها گریست/عکس

او رفت و هیچکس هم جای او را برای ما نگرفت. ۲۴ ابدی شد و پرسپولیس هم برای همیشه ۱۰ نفره

روزی که فوتبال ایران برای 24 ابدی پرسپولیسی ها گریست/عکس

آن لحظه تلخ که تابلو تعویض شماره ۲۴ را نشان داد وکاپیتان ما از زمین زندگی خارج شد. او رفت و هیچکس هم جای او را برای ما نگرفت. ۲۴ ابدی شد و پرسپولیس هم برای همیشه ۱۰ نفره

بی‌شک یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ فوتبال ایران، روز درگذشت هادی نوروزی بود.

 

 هادی نوروزی در مهرماه سال 94 از دنیا رفت. او به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و هنوز خیلی‌ها درباره اش حرف می زنند. تمام فوتبالی ها به نیکی از نوروزی یاد می کنند. او بازیکنی با تعصب و بدون حاشیه بود. حتی روزنامه استقلال جوان هم هادی نوروزی را 24 ابدی خواند. این هم تصویر چند روزنامه ورزشی فردای آن روز تلخ. 

 

 

 

هادی نوروزی‌ (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۶۴ در بابل - درگذشتهٔ ۹ مهر ۱۳۹۴ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران و کاپیتان باشگاه پرسپولیس تهران بود که در بامداد روز پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت

وی هفت سال در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران بازی کرد و در سال آخر حضور در این تیم، توانست کاپیتان اصلی پرسپولیس شود اما نتوانست تعداد گل‌های خود را برای پرسپولیس به عدد ۲۴ برساند. همچنین او سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس قائم‌شهر، پاسارگاد تهران، فجر سپاه تهران، داماش ایرانیان و نفت تهران را داشت.

پرسپولیس

وی در فصل ۱۳۸۵–۱۳۸۶ به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در ۲۲ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند. پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش، بیشتر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به‌مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازهای آسیایی، یکی از ۱۱ مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل ۱۳۸۸–۱۳۸۹ را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل تیم مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی ۶۸ نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل، بازهای زیادی را در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که در نهایت افشین قطبی او را به تیم ملی دعوت کرد.وی در نیم فصل دوم ۱۳۹۲–۱۳۹۳ به‌صورت قرضی به باشگاه فوتبال نفت تهران پیوست.

بازگشت به پرسپولیس

در بازی مقابل نفت تهران یک‌نیمه بازی کرد. در آن یک‌نیمه ضعیف عمل کرد و تا بازی تراکتورسازی در نیمکت ماند، اما با روی کار آمدن حمید درخشان، او در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در دقیقهٔ ۵۶ به محض ورود به زمین گل زد و بازیکن محبوب این سرمربی شد. او در تیرماه سال ۱۳۹۴ قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.وی در بازی پرسپولیس مقابل پدیده در فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ گل دوم تیمش و زیباترین گل فصل پرسپولیس را وارد دروازهٔ پدیده کرد و در برنامه ۹۰ به عنوان بهترین گل سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

 

هادی نوروزی

هادی نوروزی

هادی نوروزی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3713

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • حسین مامطیر ۲۴

        همان روزی که بابام زنگ زد که هادی همشهری و بچه محلمون فوت کرد. ساعت ۱۱ بود که خبر ناگوار درگذشت کاپیتان رو شنیدم . کاپیتان ۲۴ ابدی روحت شاد.

      ارسال نظر