خانه‌تکانی جنجالی در استقلال

تغییرات زیادی در باشگاه استقلال در روزهای اخیر رخ داده است.

خانه‌تکانی جنجالی در استقلال

استقلال که فصل گذشته را با حواشی و مشکلات بسیاری به پایان رساند، برای فصل جدید، برنامه‌های جدیدی دارد. تغییرات زیادی در باشگاه استقلال در روزهای اخیر رخ داده است. جلسه اصلاح اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد. زمان معرفی سرمربی جدید استقلال اعلام شد. آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و جذب بازیکنان جدید در این تیم اعلام شد. بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، جلسه اصلاح اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد.

استقلال

تغییرات جدید در هیات مدیره استقلال

مجمع عمومی باشگاه استقلال بالاخره برگزار شد.

مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور «سید محمد پولادگر» معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش، «حسین قربان‌زاده»، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و نماینده وزارت اقتصاد و دارایی و «مرتضی فلاح» مدیرکل دفتر حقوقی در محل وزارت ورزش برگزار شد.

با برگزاری این جلسه، علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده به همراه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال به هیات مدیره باشگاه اضافه شدند.

هم‌چنین پرویز مظلومی، محمد مومنی و مهدی افضلی از هیات مدیره استقلال برکنار شدند.

تشکیل کمیته فنی برای استقلال

بازیکن سابق استقلال درباره حضورش در کمیته فنی این باشگاه صحبت کرد.

مجید نامجو مطلق، بازیکن سابق و عضو فعلی کمیته فنی استقلال درباره حضورش در کمیته فنی این باشگاه اظهار کرد: از باشگاه استقلال تماس گرفتند و پیشنهاد کمیته فنی را دادند و بنده هم قبول کردم که در خدمت باشگاه استقلال باشم.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: قصدمان کمک به استقلال است و تلاش می‌کنیم با همفکری سایر اعضا بهترین تصمیم را بگیریم.

نامجو مطلق در خصوص گزینه‌های هدایت استقلال برای جانشینی ساپینتو تصریح کرد: هنوز جلسه‌ای تشکیل نشده که بخواهیم نظرات خودمان را بدهیم. پس از تشکیل جلسه گزینه‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده و سپس تصمیم گیری خواهیم کرد.

با اعلام باشگاه استقلال، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، محمد مومنی، رضا حسن‌زاده، مهدی پاشازاده، سهراب بختیاری‌زاده و مجید نامجومطلق به عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه منصوب شدند.

خبر فوری درباره سرمربی جدید استقلال

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای، درباره انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه استقلال اعلام کرد در حال مذاکره با ۴ مربی ایرانی و تعدادی مربی خارجی برای جانشینی ساپینتو است.

باشگاه استقلال درباره روند مذاکره با گزینه‌های مربیگری آبی‌پوشان اعلام کرد: «همان طور که سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پیش از این اعلام کرده بود، مذاکرات فشرده و مستقیم برای انتخاب سرمربی استقلال ادامه یافته و به مرحله جدید رسیده است.

با بررسی دقیق رزومه، سوابق و برنامه‌های کاری تعدادی از مربیان ایرانی و خارجی، در حال حاضر ۴ مربی ایرانی و چند مربی خارجی مد نظر باشگاه قرار دارند که بررسی‌های لازم توسط کمیته فنی، در همین خصوص ادامه دارد.

باشگاه استقلال بررسی‌های نهایی را روی مربیان مد نظر ادامه می‌دهد تا با رعایت سرعت و دقت، بهترین گزینه را جهت سرمربی‌گری استقلال برای فصل آینده، انتخاب کند.»

استقلال تمایلی به ماندن ساپینتو نداشت

پیشکسوت استقلال می‌گوید باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی و مدیرعامل مشخص شود تا تیم ضربه نخورد.

محسن یوسفی، بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال شرایط خوبی ندارد و هواداران نگران هستند و باید هرچه زودتر تیم از بلاتکلیفی خارج شود. هنوز تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل مشخص نشده تا بخواهند سرمربی جدید را انتخاب کنند و این قطعا به سود این تیم نخواهد بود. آبی پوشان مشکلات خیلی زیادی داشتند که باید گفت مجموعه این مشکلات به این تیم آنها ضربه زد تا در لیگ برتر و جام حذفی ناکام شوند. ضعف مدیریت، نبودن منابع مالی، ضعف‌های تاکتیکی تیم و مشکلات داوری با هم مانع نتیجه‌گیری استقلال شد تا تیم ساپینتو فصل ناموفقی را پشت سر بگذارد.

او درباره حضور ساپینتو در لیگ قبرس هم گفت: ساپینتو دنبال جدایی از استقلال بود و باشگاه هم ظاهرا تمایلی به ماندن این مربی نداشت که چندان پیگیر نبود. حالا که ساپینتو از استقلال جدا شده و در قبرس تیم گرفته، مدیران باشگاه باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی جدید تیم را مشخص کنند و از همین الان تیم را برای فصل آینده آماده کنند. متاسفانه زمان دارد به سرعت می‌گذرد و تیم هنوز نه سرمربی دارد و نه شرایط بازیکنان برای فصل بعد مشخص شده است.

یوسفی درباره عملکرد ساپینتو در طول فصل گذشته بیان کرد: مربی موفقی نبود و نتوانست با استقلال مقامی در حد قهرمانی کسب کند. این مربی در اکثر بازی‌های مستقیم شکست خورد و عملا از کورس قهرمانی با حریفان شکست خورد. درست است که ساپینتو مربی موفقی در تیم‌های سابقش بوده ولی در استقلال نتوانست اهدافش را پیاده کند و آبی‌ها نتوانستند جامی کسب کنند. به نظرم اگر قراداد او به نحوی تنظیم می‌شد که با جریمه‌های مالی رفتارش اصلاح شود می‌توانستیم با او ادامه دهیم.

سرمربی استقلال باید ایرانی باشد یا خارجی؟ بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال گفت: هر تصمیمی قرار است گرفته شود باید زود انجام شود زیرا نباید زمان از دست برود و استقلال ضربه بخورد. استقلال فصل قبل مربی خارجی داشت و موفق نبود. در حال حاضر مربی ایرانی هم نداریم که بتواند هدایت استقلال را بر عهده بگیرد و ظاهرا باز هم باید سراغ گزینه خارجی رفت.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: استقلال در خط دفاعی نیاز به تقویت دارد. به نظرم نیازمند ساختار و سیستم دفاعی جدیدی هستیم. همچنین باید ۳ یا ۴ بازیکن تاثیرگذار خریداری کنیم. استقلال فصل آینده باید تیمی در حد قهرمانی ببندد تا بتواند ناکامی این فصل را جبران کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91522

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر