چراغ سبز ستاره تیم ملی به پرسپولیس

یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید یکی از بازیکنانی است که در صورت موافقت یحیی گل محمدی حضورش در پرسپولیس قطعی است.

چراغ سبز ستاره تیم ملی به پرسپولیس

 چند روز قبل بود که در رسانه طرفداری خبری با عنوان چند ستاره سرشناس لیگ برتر در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی منتشر شد که در آن از تمایل برخی ستاره های فصل قبل فوتبال باشگاهی ایران و حتی برخی لژیونرها، برای حضور در پرسپولیس خبر می داد. حال با گذشت چند روز رفته رفته از این بازیکنان رونمایی می شود که یاسین سلمانی یکی از آن هاست.

یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید که به تازگی قراردادش با سپاهان به پایان رسیده، روز قبل موفق شد در بازی تیم امید مقابل سوریه دو گل به ثمر برساند و نمایش درخشانی از خودش نشان دهد. این بازیکن ۲۱ ساله بعد از جدایی از سپاهان چند بار در استوری‌های خود قلب قرمز گذاشت و به همین دلیل اسباب خشم هواداران سپاهان را فراهم آورده و در چند نوبت با هجوم و حملات آن ها مواجه شد اما سلمانی به چراغ سبزهایی که برای پرسپولیس و یحیی گل محمدی می فرستاد ادامه داد و درنهایت در آخرین اقدامش، بعد از گلی که در بازی تیم ملی امید مقابل تیم امید سوریه به ثمر رساند، انگشتش را به نشانه سکوت جلوی صورتش قرار داد. دستی که البته با مچ بند قرمز پوشیده شده بود و به نظر می رسد منظور سلمانی از این خوشحالی، دعوت هواداران سپاهان به سکوت بوده است.

به هر روی یاسین سلمانی نیز مثل چند بازیکن دیگر لیگ عملا به باشگاه پرسپولیس و یحیی برای حضور در جمع سرخ ها چراغ سبز نشان داده است اما واقعیت این است که یحیی گگل محمدی همچنان در سفر و مشغول استراحت است و هنوز لیستی به باشگاه ارائه نداده است.

از این رو باید دید صبر این بازیکنان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و با طولانی شدن وضعیت یحیی گل محمدی، آن ها همچنان منتظر پرسپولیس خواهند ماند یا در ادامه راه صبرشان لبریز شده و به پیشنهادهای دیگر پاسخ مثبت می دهند.

منبع: طرفداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92329

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر