بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس منفجر شد + عکس

آخرین وضعیت جذب بازیکن جدید، نقل و انتقالات پرسپولیس و لیست بازیکنان ورودی و خروجی یحیی گل محمدی اعلام شد.

بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس منفجر شد + عکس

پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را در حالی آغاز کرده است که آخرین اخبار، حاکی از جذب چند مهاجم و بازیکن خارجی جدید در این تیم هستند. نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شده است که صحبت‌های زیادی درباره جابجایی بازیکنان پرسپولیس و استقلال مطرح می‌شود. باشگاه پرسپولیس نیز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را با برگزاری جلسه‌هایی با چند بازیکن مطرح داخلی و خارجی در ساختمان این باشگاه آغاز کرده است. یک لژیونر ایرانی که در نقل و انتقالات زمستانی هم یکی از گزینه‌های مدنظر سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شد، در آستانه عقد قراداد رسمی با پرسپولیس است. 

بیشتر بخوانید: خبر داغ گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

این بازیکن، مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس انجام داده است و در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز نظر مثبتی روی این مهاجم دارد. آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس و لیست بازیکنان ورودی و خروجی یحیی گل محمدی را در عرشه آنلاین بخوانید.

پرسپولیس

حضور لژیونر تیم ملی در پرسپولیس قطعی شد

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پوشکاش آکادمی مجارستان از این تیم خداحافظی کرد.

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی بعد از یک فصل و نیم حضور در تیم پوشکاش آکادمی مجارستان، از این تیم خداحافظی کرد. زاهدی پیش از این بازیکن تیم زوریا لوهانسک اوکراین بود. پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، زاهدی زوریا را طبق دستورالعمل فیفا ترک کرد و به صورت قرضی به تیم پوشکاش پیوست.

در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد زاهدی با زوریا باقی مانده است، این مهاجم ۲۷ ساله مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس ایران انجام داده و در آستانه پیوستن به این تیم ایرانی قرار دارد.

به نظر می‌رسد خداحافظی زاهدی از پوشکاش، بی‌ارتباط با بحث حضورش در پرسپولیس نباشد؛ هرچند که برای این تصمیم باید رضایت باشگاه اوکراینی را هم بگیرد.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس نظر مثبتی روی بازی زاهدی که اخیراً به تیم ملی ایران هم دعوت شده است، دارد. شهاب زاهدی در نقل و انتقالات زمستانی هم یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس محسوب می‌شد.

شهاب زاهدی پرسپولیس

حضور شهاب زاهدی در باشگاه پرسپولیس

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای مذاکره با پرسپولیس به این باشگاه رفت.

نقل و انتقالات فوتبال ایران در حالی آغاز شده است که صحبت‌های زیادی درباره جابجایی بازیکنان مطرح می‌شود. با این حال باشگاه پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را با برگزاری جلسه حضوری با شهاب زاهدی در ساختمان این باشگاه آغاز کرد تا مهاجم فصل گذشته پوشکاش آکادمیا مجارستان همه را شگفت‌زده کند.

حضور زاهدی در ساختمان باشگاه پرسپولیس نشان از نزدیک شدن دیدگاه طرفین برای بستن قرارداد است تا این مهاجم که یکی از مهمترین بازیکنان نقل و انتقالاتی فوتبال ایران محسوب می‌شود، در آستانه بازگشت به فوتبال ایران و پوشیدن پیراهن پرسپولیس شود.

زاهدی که حدود هشت سال پیش پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده بود، می‌تواند اولین خرید سرخ‌ها برای تابستان نقل و انتقالاتی محسوب شود.

این بازیکن که در تیم زوریا لوهانسک اوکراین حضور داشت، بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین و قوانین فیفا موفق شد زوریا را به صورت قرضی به مقصد پوشکاش مجارستان ترک کند.

باید دید نتیجه نشست مهاجم تیم ملی ایران با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گرفتن عکس یادگاری و امضای قرارداد ختم می‌شود یا سرخ‌ها توان پرداخت رقم رضایتنامه او را ندارند.

شهاب زاهدی پرسپولیس

رونمایی یحیی گل محمدی از بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها برای جانشینی بازیکنان خط میانی خود به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی هستند.

هافبک تیم ملی با وایله دانمارک قرارداد دارد و در تماسی که مدیران پرسپولیس با عزت‌اللهی داشتند، او از آنها خواسته تا رضایتنامه‌اش را از باشگاه دانمارکی بگیرند تا مشکلش برای پیوستن به پرسپولیس حل شود.

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

پس از پایان لیگ بیست و دوم به نظر می‌رسید میلاد سرلک از جمع سرخپوشان تهرانی جدا خواهد شد و به قطر خواهد رفت. سرلک که یکی از ارکان مهم قهرمانی پرسپولیس در فصل اخیر بود، از چند تیم قطری پیشنهاد دارد و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او شنیده می‌شود.

همچنین خبر رسیده که باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی تمایلی برای ادامه همکاری با کمال کامیابی‌نیا ندارند و این بازیکن هم قرار است راهی تراکتور شود.

پرسپولیس برای جانشینی بازیکنان خط میانی خود به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی هستند. هافبک تیم ملی با وایله دانمارک قرارداد دارد و در تماسی که مدیران پرسپولیس با عزت‌اللهی داشتند، او از آنها خواسته تا رضایتنامه‌اش را از باشگاه دانمارکی بگیرند تا مشکلش برای پیوستن به پرسپولیس حل شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94509

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر