خبر جنجالی نکونام از نقل و انتقالات استقلال

جواد نکونام آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و جزئیات برنامه‌های جدید برای آبی‌پوشان پایتخت را اعلام کرد.

خبر جنجالی نکونام از نقل و انتقالات استقلال

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که چند روزی است به صورت رسمی کارش را در این تیم آغاز کرده است، از همین ابتدای کار، با دردسرها و مشکلات بسیاری درگیر شده است. جواد نکونام، سرمربی استقلال که پس از ۱۰ سال دوباره به تیم محبوبش برگشت، در حالی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفته است که این تیم با حواشی و مشکلات زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. جواد نکونام، سرمربی استقلال، آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و جزئیات برنامه‌های جدید برای آبی‌پوشان پایتخت را اعلام کرد. صحبت‌های عجیب بازیکنی که قرار بود بمب نقل و انتقالات جواد نکونام در استقلال باشد، حسابی خبرساز شده است. سکوت جواد نکونام، سرمربی استقلال در خصوص حوادث اخیر، شکست.

بیشتر بخوانید: استوری جنجالی جواد نکونام | او از آمدن به استقلال پشیمان شد؟ + عکس

جواد نکونام، سرمربی استقلال در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر در این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد و از تحویل لیست جدید به مدیریت باشگاه و توافق و جذب بازیکنان جدید در این تیم خبر داد. برنامه‌های جدید جواد نکونام، سرمربی استقلال برای آبی‌پوشان پایتخت اعلام شد.

جواد نکونام سرمربی استقلال

جملات عجیب بازیکنی که قرار بود بمب نقل و انتقالات نکونام در استقلال باشد

به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با جواد نکونام و استقلال، جدایی‌‌اش از جمع سرخپوشان را قطعی نشان داده بود، پس از موافقت باشگاه با شرایطش، برای دو سال دیگر در این تیم ماند.

علیرضا بیرانوند که دو دوره، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بوده و در قهرمانی فصل گذشته سرخپوشان نیز تاثیرگذار بوده است، پس از آنکه مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرد، قراردادش را با سرخپوشان فسخ کرد و بلافاصله روی نقطه ضعف هواداران این تیم دست گذاشت و وارد مذاکره با استقلال شد.

بیرانوند که به خوبی می‌دانست تنها راه گرفتن مطالباتش و بالا بردن رقم میلیاردی قراردادش رفتن پای میز مذاکره با باشگاه استقلال است، بدون اینکه حتی یک پیشنهاد از تیم‌های دیگر لیگ برتری را مطرح کند، مستقیما با مسئولان باشگاه رقیب وارد مذاکره شد و حتی حجت کریمی، سرپرست مستعفی مدیرعاملی استقلال هم این مذاکرات و توافق با او را تایید کرد.

با این حال روز چهارشنبه «14 تیر ماه 1402» تلاش برخی دوستان بیرانوند از جمله وحید امیری باعث شد او به باشگاه برود و پس از توافق با مدیرعامل پرسپولیس قراردادش را امضا کند.

علیرضا بیرانوند پس از تمدید قراردادش با انتشار پستی، اتفاقات روزهای اخیر را سوءتفاهم نامید و ابراز امیدواری کرد این روزها دیگر برایش تکرار نشود!

جواد نکونام سرمربی استقلال

سکوت جواد نکونام شکست

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران استوری جدیدی منتشر کرد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال که در روزهای گذشته واکنشی به حواشی مذاکره این باشگاه با علیرضا بیرانوند نشان نداده بود، یک استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

جواد نکونام با انتشار تصویری از دو هوادار استقلال نوشت: «مظلوم هوادار استقلال»

جواد نکونام سرمربی استقلال

جواد نکونام طوفان به‌پا کرد

جواد نکونام، سرمربی استقلال با اظهاراتی علیه نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران، اعلام کرد که یک مسئول فدراسیون نباید درباره مسائل داخلی استقلال اظهارنظر کند.

در این میان، تنش هایی میان سرمربی جوان استقلال و مدیران فدراسیون شکل گرفته است. نکونام در جلسه تمرینی آبی‌ها گفت: نکته مهم این است که می‌گویند استقلال سقف قرارداد دارد. نه؛ این مسائل برای این است که به استقلال ضربه بزنند، تیم‌هایی که الان در حال بازیکن گرفتن هستند این اتفاقات را رعایت نمی‌کنند.

این مسئله با واکنش نائب رئیس فدراسیون همراه شد. قنبرزاده در این خصوص گفت: نکونام یک سرمربی است و در سیاست‌گذاری‌ها و در تبعیت از قوانین در قرارداد با یک باشگاه قرار دارد. او مسئول انعقاد قرارداد نیست که بخواهد اظهارنظر کند.

حالا نیز نکونام در مصاحبه ای به این اتفاقات واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: همیشه دوست دارم کارم را در آرامش جلو ببرم ولی بعضی دوستان نمی‌خواهند استقلال آرامش داشته باشد. بنده به تازگی از شایعه سقف قرارداد 15 میلیاردی بازیکنان استقلال انتقاد کردم و گفتم این نوع اخبار برای ضربه زدن به ماست ولی نمی‌دانم چرا یک مسئول فدراسیون باید درباره مسائل داخلی استقلال اظهارنظر کند؟

او ادامه داد: روز اول گفتم اینجا هستم که حق هوادار را بگیرم. الان هم فکر می‌کنم آقایان می‌خواهند به هوادار و باشگاه استقلال ظلم کنند. مربیان رقیب ما گفتند این طرح غیرکارشناسی است آقایان جرأت نکردند جواب بدهند ولی تا ما یک جمله آن هم درباره مسائل داخلی تیم‌مان گفتیم ببینید چطور صحبت می‌کنند. آقای قنبرزاده! با احترام، شما حق نداری درباره استقلال حرف بزنی. چطور می‌شود حرف‌های من را نخوانید و بعد علیه استقلال و من حرف بزنید؟ اتفاقاً شما هستید که حق ندارید درباره فوتبال حرف بزنید، من و امثال من که سال‌ها خاک این فوتبال را خورده‌ایم باید درباره‌ فوتبال صحبت کنیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: آقای تاج از مدیران دلسوز هستند و قطعاً قصدشان کمک به فوتبالی است ولی بعضی دوستان دیگر رنگی بودن‌شان در فدراسیون ثابت شده. از آقای تاج می‌خواهیم جلوی این مسائل بایستد. فردا قنبرزاده و قنبرزاده‌ها هستند که باید جواب هوادار استقلال را بدهند؟! خیر؛ جواد نکونام است. اگر بخواهند رنگی عمل کنند قطعاً استقلال ساکت نمی‌نشیند. روز اول گفتم حالا هم می‌گویم؛ از حق خودم می‌گذرم ولی از حق استقلال و طرفدارانش نه. هواداران عزیز استقلال! همین موضوعات کوچک به تیم ضربه می‌زند. واقعاً چرا آقایان در مورد دیگر دوستان جوابیه نمی‌دهند؟!

نکونام تکلیف 2 بازیکن استقلال را مشخص کرد

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتیال استقلال نسبت به اتفاقات جدید در این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، هواداران استقلال به شدت خواهان ادامه حضور محمد محبی و مهدی قائدی در استقلال هستند. آنها در روزهای گذشته، مدیران این باشگاه را به شدت تحت فشار گذاشته‌اند.

علی امیری، قائم مقام استقلال اعلام کرد محبی، فرار رو به جلو می‌کند و تلویحا گفت نمی‌خواهد به استقلال بازگردد.

محبی هم در پاسخ به او گفت مدیران استقلال تعلل به خرج داده‌اند و با این حال تا روز جمعه منتظر استقلال می‌ماند.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در واکنش به این اتفاقات، در پایان تمرین این تیم، در گفت‌وگوی کوتاهی گفت: هم محبی را می‌خواهم و هم قائدی را. هر دو بازیکن جزو کلیدی‌ترین بازیکنان فصل گذشته تیم در خط حمله بودند. اگر آنها را از دست دهیم کار برایمان سخت می‌شود. غیر از این دو بازیکن، لیست دیگر بازیکنان را هم به باشگاه داده‌ام و همچنان منتظر توافق و جذب بازیکنان جدید هستم. 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95941

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر