رپورتاژ

تعرفه هزینه خدمات سئو در سال ۱۴۰۳

بسیاری از افرادی که قصد سئو سایت خود را دارند از هزینه های این خدمت نگران اند و فکر می کنند قیمت سئو سایت می تواند گران باشد.

تعرفه هزینه خدمات سئو در سال ۱۴۰۳

هزینه خدمات سئو چقدر است؟ نحوه محاسبه هزینه خدمات سئو سایت چگونه است؟ چرا باید برای سایت خود از خدمات سئو استفاده کنیم؟ به طور کلی رسیدن به رتبه های اول گوگل بهترین راه جهت فروش و رسیدن به درآمد بیشتر است و انجام سئو سایت هم سکوی پرتابی برای رفتن به این جایگاه می باشد. بیشتر از ۹۳ درصد سفارشات و خرید های آنلاین با جستجویی ساده در گوگل آغاز می‌ شوند. در نتیجه جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل، نقش بسیار مهمی در جذب اعتماد مشتریان دارد. حال ممکن است بپرسید برای رسیدن به این جایگاه باید چقدر هزینه کنیم؟ با ما همراه شوید تا این موضوع را با یک دیگر بررسی کنیم.

نحوه محاسبه هزینه خدمات سئو سایت

نحوه محاسبه هزینه سئو سایت متفاوت است. به طور کلی، نمی توان قیمت و هزینه مشخصی را برای خدمات سئو سایت تعیین کنیم، اما فاکتور های متفاوتی وجود دارند که بر روی این موضوع اثر می گذارند. با استناد به این عوامل می توانیم هزینه خدمات سئو را تخمین بزنیم.

قیمت گذاری بر حسب کلمات کلیدی

این نوع روش قیمت گذاری هزینه خدمات سئو در بین سئو کار ها بسیار رایج می باشد. در این روش یک لیست از کلمات کلیدی از سمت کارفرما به شخص سئو کار داده می شود تا برحسب آن ها، سایت مورد نظر را سئو کند. سئو کار هم موظف می باشد تا برای کلمات کلیدی داده شده از سمت کارفرما، رتبه کسب کند. اما در صورت عدم موفقیت در این کار، هزینه ای دریافت نمی کند.

تعیین هزینه خدمات سئو بر حسب ترافیک ارگانیک یا ورودی های گوگل

اشخاصی که با گوگل و ابزارهایش مثل سرچ کنسول، آشنایی دارند، می توانند از این روش جهت سئو سایت و همچنین افزایش دادن ترافیک ارگانیک استفاده کنند. در این مورد، سئوکار ها با آنالیز کردن سایت، رقبا و بررسی کردن کلمات کلیدی Long-tail، می توانند سریع تر از بقیه رتبه بالای SERP را کسب کنند.

تخمین هزینه سئو با در نظر گرفتن جایگاه سایت

یک روش موثر برای تخمین زدن تعرفه و هزینه خدمات سئو سایت، مد نظر قرار دادن رتبه کلمات کلیدی می باشد که از سمت کارفرما به شخص سئوکار ارائه خواهد شد. در صورتی که سئوکار موفق گردد تا رتبه کلمات داده شده را به جایگاه بالایی برساند، هزینه بالایی دریافت می کند. معمولا این روش، راه مناسبی برای تعیین کردن قیمت سئو نیست.

کلمه seo و یک دسته دلار که بالای سر آن است

عوامل موثر بر هزینه سئو سایت

برای تعیین تعرفه خدمات SEO توجه به عوامل موثر بر هزینه سئو سایت بسیار مهم است. به طور کلی، برای راه انداختن یک سایت و همچنین کسب درآمد از آنلاین شاپ مورد نظر، ابتدا لازم است بودجه ای را برای طراحی کردن سایت و مبلغی را برای سئو یا بهینه سازی آن کنار گذاشت. اما عوامل و پارامتر های مختلفی وجود دارند که بر روی این موضوع اثر می گذارند. عوامل موثر بر روی نرخ سئو سایت عبارتند از:

  1. نوع کسب و کار
  2. مدل سایت
  3. نوع قالب سایت
  4. وضعیت کنونی سئو سایت
  5. میزان حجم کاری سئو سایت متفاوت
  6. روش و تکنیک مختلفی که برای سئو سایت استفاده می شود.
  7. کلمات کلیدی و لیستی که کارفرما برای سئو سایت خود به سئو کار می دهد.
  8. هزینه مربوط به سئو داخلی
  9. سئو تکنیکال
  10. نیاز سایت
  11. نوع پلتفرم استفاده شده بر روی سایت

قیمت خدمات سئو در تهران

قیمت خدمات سئو در تهران برای هر پروژه یا سایتی متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله دستمزد شخص سئو کار، میزان تجربه و همچنین سابقه شرکتی که به کار خدمات سئو می پردازد، بستگی دارد. در حالت کلی تعرفه سئو سایت در تهران به اندازه پروژه و حجم سایت بستگی دارد. با توجه به تخصص سئوکار و همچنین سختی بازار از هزینه می تواند ماهانه چیزی بین 15 الی 45 میلیون تومان و حتی بیشتر باشد. البته هزینه خدمات سئو در تهران را می توانیم به صورت زیر هم دسته بندی کنیم.

  • هزینه سئو سایت پایه، به همراه ماهانه ۸ محتوای سئو شده: ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • هزینه سئو سایت تخصص و حرفه‌ ای با همراه ماهانه حدود ۱۴ محتوای سئو شده: ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • سئو سایت VIP با بارگذاری ماهانه ۲۰ محتوای سئو شده: ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هر کمپانی سئو در تهران، قرارداد متفاوتی با صاحبان سایت تنظیم خواهند کرد اما اکثر شرکت ها مبلغ پروژه سئو خود را به صورت سالیانه می گیرند.

هزینه سئو سایت

راهکار های کاهش و مدیریت بودجه در خدمات سئو

اگر قصد سئو سایت خود را دارید، بهتر است با راهکار های کاهش و مدیریت بودجه در خدمات سئو آشنا شوید. اما چرا؟ به خاطر آن که هزینه خدمات سئو سایت بالا می باشد و ممکن است از پس هزینه های برنیاید؛ پس آشنایی با این راهکار ها به شما کمک زیادی می کند. راهکار های کاهش و مدیریت بودجه در خدمات سئو عبارتند از:

  1. شناسایی کردن محدودیت‌ های زمانی
  2. شناسایی منابع، دانش، بودجه و راه‌ حل‌ مناسب برای رفع کمبود آن ها
  3. پر کردن خلاها
  4. استفاده از خدمات سئویی که ابزار های رایگان ارائه می دهند.
  5. داشتن برنامه‌ ریزی منظم
  6. داشتن تولید محتوای خلاقانه
  7. گسترش دادن دانش فنی
  8. تعیین کردن نقاط قوت و عیب های سایت
  9. بررسی نقاط ضعف و قوت رقبا
  10. تمرکز کردن روی فعالیت‌ هایی با بازدهی بالا
  11. داشتن انتظارات واقع بینانه و داشتن صبر بالا برای دیدن نتایج SEO
  12. آغاز به کار از زیر لایه‌ های سایت و حل کردن مشکلات فنی
  13. بهینه‌ سازی کردن سرعت سایت
  14. رفع خطا ها و همچنین بهبود تجربه کاربران
  15. فراموش نکردن لینک‌ سازی
  16. بهینه‌ سازی نمودن عنوان و همچنین توضیحات صفحات

از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم. اگر به فکر کسب درآمد از موتور های جستجو مثل گوگل هستید، حتما به فکر سئو سایت خودتان هم باشید. سئو سایت به صورت حرفه ای می تواند به کسب درآمد شما کمک زیادی کند و شما را به صفحات اولیه گوگل برساند. اما برای رسیدن به این هدف باید هزینه کنید و سئو سایت خودتان را به متخصصان سئو کار بسپارید. برای کسب اطلاعات دقیق از هزینه خدمات سئو می توانید از طریق تماس با شماره ۰۲۱-۲۶۲۱۱۲۲۰ و یا مراجعه به سایت quantaagency.co با آژانس خلاقیت کوانتا در ارتباط باشید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 146887

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر