حجاب‌بان از ایستگاه‌های مترو تهران جمع شدند؟

عوامل مرتبط با شهرداری تهران که در ایستگاه‌های مترو به تذکر حجاب مشغول بودند، از دو روز قبل فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

حجاب‌بان از ایستگاه‌های مترو تهران جمع شدند؟

شهر ما نوشت عوامل مرتبط با شهرداری تهران که در ایستگاه‌های مترو به تذکر حجاب مشغول بودند، از دو روز قبل فعالیت خود را متوقف کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده به شهرما، از روز دوشنبه تقریبا در هیچ‌یک از ایستگاه‌ها و خطوط مترو نیروهای انتظاماتی که در افکار عمومی به عنوان حجاب‌بان شناخته می‌شوند، حضور ندارند.

ماموریت این نیروها، جلوگیری از ورود آقایان به واگن‌های اختصاصی زنان اعلام شده بود ولی آنها همزمان در موضوع تذکر درباره حجاب و پوشش نیز حضور فعالی داشتند.

هنوز مشخص نیست غیب شدن یکباره این عوامل از سطح مترو با حادثه رخ‌داده برای آرمیتا گراوند ارتباط دارد یا آنکه سیاست کلی شهرداری تهران در این باره تغییر کرده است.

زاکانی از دو ماه قبل که اعلام شد ۴۰۰ نیروی موسوم به حجاب‌بان را استخدام و در مترو مستقر کرده، مورد انتقاد گسترده رسانه‌ها و کارشناسان قرار گرفته بود که چرا رسیدگی به وظایف اصلی شهرداری همچون جمع‌آوری زباله و کنترل ترافیک را رها کرده و در موضوع کنترل حجاب دخالت می‌کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108769

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      • علی

        نباید نیروهای حجاب بان جمع بشه آخه چرا همسو با خواست دشمنان و مروجین بی حجابی و بی حجابهای نافرمان مدنی هنجارشکن عمل می کنید که یکسال در نبود گشت ، کشور رو به بی بندوباری و بی حجابی سوق دادن، همین کار باعث میشه معاندین بگن دیدین به موضع اخیر غش کردن اخیر ربط داشت که جمع کردن،! مگه پلیس آمریکا در رابطه با خفه شدن سیاه پوسته مگه کل گشت پلیس آمریکا جمع شد؟ از چیزی نترسین مردم نا ندارن تا بچسن
        و دیگه جوگیر فریب رسانه های دروغپرداز نمیشن

      ارسال نظر