حجم ویدیو: 7.25M | مدت زمان : 00:02:20

توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره تدریس در 20 کشور جهان + فیلم

وزیر آموزش و پرورش گفت: به عنوان متخصص زبان فارسی و از موسسین آموزش زبان فارسی در جهان هستم و من از اساتید ده ها دانشجوی زبان فارسی در جهان هستم.

وزیر جدید آموزش و پرورش که این روزها برخی اظهاراتش واکنش های زیادی را در پی داشته بعد جلسه امروز هیئت دولت به میان خبرنگاران آمد وی در پاسخ به سوالی در خصوص این که اظهار داشته در ۲۰ کشور جهان تدریس داشته است به بیان برخی توضیحات پرداخت.

رضامراد صحرایی که به تازگی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش نمایندگان مجلس به او رای اعتماد دادند، در اظهارنظری گفت در بیش از ۲۰ کشور تدریس داشته اظهارنظری که باعث جنجال در برخی شبکه های اجتماعی شد از جمله رضا رشیدپور در توئیتی نوشت:

درخواست رضا رشیدپور از وزیر آموزش درباره ادعای عجیبش!

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار در این باره گفت: به عنوان  متخصص زبان فارسی و از موسسین آموزش زبان فارسی در جهان هستم و من از اساتید ده ها دانشجوی زبان فارسی در جهان هستم و پیش از تاسیس بنیاد سعدی یکی از کارهای من سفر به کشورهای خارجی برای آموزش کوتاه مدت زبان فارسی بود.جنجال آقای وزیر به این موضوع ختم نمی شد خبرنگاران در آستانه دربی صد و یکم از اعضای هیات دولت درباره  بازی سوال‌هایی پرسیدند. از پیش‌بینی نتیجه بازی تا علاقه به یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس موضوعی بود که خبرنگاران با آن به سراغ اعضای هیات دولت رفتند. در میان همه پاسخ‌ها، اما جواب وزیر تازه‌کار دولت واکنش‌های بیشتری داشت و در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌تری داشت.

ماجرا از این قرار بود که خبرنگار از رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش می‌پرسد که «دربی را پیش‌بینی نمی‌کنید؟» و او در پاسخ می‌گوید «من فعلا درباره اون هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ام؟».

منبع: آخرین خبر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92113

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر