رپورتاژ

بهترین مرکز چاپ استیکر در تهران

در این مطلب با بهترین مرکز تخصصی چاپ استیکر در تهران آشنا خواهید شد.

بهترین مرکز چاپ استیکر در تهران

یکی از بهترین گزینه‌ها برای چاپ استیکر، چاپخانه‌ها هستند که افراد می‌توانند جهت سفارش و چاپ انواع استیکر به آنجا مراجعه کنند. تنوع طرح‌ها و رنگ‌های استیکر در چاپخانه‌ها به قدری بالاست که مشتریان با دیدن آنها نسبت به سفارش استیکرهای چاپی ترغیب می‌شوند. با توجه به تعدد بالا استیکرهای موجود در مراکز چاپ دیجیتال، برای هر سلیقه‌ای مناسب بوده و امکان خرید را برای تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف فراهم می‌کند.

اگر شما هم می‌خواهید از استیکرها جهت اطلاع رسانی، بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدمات خود به مشتریان استفاده‌ کنید یا اینکه دوست دارید استیکرها را خودتان به‌ تنهایی طراحی کرده و سپس آنها را برای چاپ به یک چاپخانه معتبر بسپارید. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید. زیرا در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مرکز چاپ استیکر در تهران آشنا کنیم.

 

چاپ استیکر چیست؟

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های چاپی که در زمینه تبلیغات در فضای باز و نمایشگاهی، بازاریابی، تزئینات و دکورسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ استیکر است. استیکرها بر روی انواع مختلفی از ورق‌های نازک استیکر یا PVC چاپ می‌شوند که یک طرف آن طرح‌دار و طرف دیگر حالت چسبناک دارد. استیکر پشت چسب‌دار در صنعت چاپ دیجیتال، در تبلیغات فضای داخلی یا indoor و هم در تبلیغات فضای خارجی یا outdoor به کار می‌رود.

کیفیت این نوع ابزار تبلیغاتی به عوامل مختلفی از جمله پیشرفته بودن دستگاه در چاپخانه، کیفیت جوهر چاپ، تناژ و درصد رنگ‌های موجود در طرح و میزان شفاف بودن رنگ آبجکت های طرح بستگی دارد. استیکرهای چاپی در دو نوع تک رنگ یا مونو کروم و تمام رنگی یا طرح دلخواه، چاپ می‌شود. کیفیت این ابزار تبلیغاتی طوری است که در برابر شستشو، رطوبت، خط و خش و عوامل محیطی بسیار مقاوم است و دچار پارگی، خرابی و رنگ پریدگی نمی‌شود.

کاربردهای چاپ استیکر

چاپ استیکر کاربردهای بسیار زیادی در صنایع تولیدی، صنعتی، غذایی و... دارد. صاحبان این مشاغل برای تبلیغات، اطلاع رسانی و معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان از استیکرهای پشت چسب‌دار استفاده می‌کنند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربردهای چاپ استیکر اشاره می‌کنیم:

✔ استفاده از چاپ استیکر دیواری جهت زیباسازی و دکوراسیون فضای داخلی منازل، اتاق کودک، اتاق کار، مهد کودک‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌های تجاری، پاساژها، کافی شاپ ها، رستوران‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی

✔ درج تبلیغات بر روی بدنه‌ وسایل‌ نقلیه عمومی مانند تاکسی‌های مسافربری، خودروهای شخصی، مترو، اتوبوس‌ها، اتوبوس‌های داخل شهری (BRT)، قطارهای درون‌ شهری و خودروهای سازمانی

✔ نصب استیکر مات بر روی بدنه ماشین‌های سنگین و ترنسفری، خاورها، نیسان‌ها، کامیون‌ها، وانت‌های حمل و نقل شهری و بدنه ماشین‌های یخچال‌دار

✔ نصب استیکر براق برای درج تبلیغات روی درهای کرکره‌ای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، گاراژها و مراکز تجاری

✔ تبلیغات روی ویترین شیشه‌ای فروشگاه‌های بزرگ، سوپر مارکت‌ها، بوتیک‌ها، پاساژها، نمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها، مراکز تجاری و اداری

✔ استفاده از استیکر فانتزی مات بر روی قاب گوشی موبایل، کیبورد، موس، استراحتگاه لپ‌ تاپ، اسکین و کاور لپتاپ، کنسول‌های بازی و میز کار

✔ پوشش دهی اتاقک‌های شیشه‌ای در مجتمع‌های مسکونی، ادارات دولتی و اماکن عمومی

✔ چاپ استیکر براق برای درج تبلیغات در کف پله‌ها، راهروها، راه‌ پله‌ها، سنگ‌فرش های پارک، ورودی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، پیاده‌روها و معابر عمومی پر تردد

✔ استفاده از استیکر مات در صنعت بسته‌ بندی جهت معرفی محصولات در صنایع‌ غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی

✔ استفاده از استیکر روی سقف ایستگاه‌های قطار، مترو و فرودگاه‌ها

✔ نمای بیرونی ساختمان‌ها، دیوارهای غرفه نمایشگاهی، محوطه داخلی و خارجی نمایشگاه و همچنین پارتیشن بندی غرفه‌های بیرونی نمایشگاه

چاپ استیکر

انواع چاپ استیکر

استیکرهای چاپی از نظر جنس به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که هر کدام دارای کاربردهای متفاوت و خاصی هستند. در ادامه به‌ اختصار آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

✔ استیکر شیشه‌ای

استیکر شیشه‌ای متریالی از جنس PVC است که برای چسباندن روی سطوح شیشه‌ای و رنگ روشن طراحی شده‌ است. استیکر شیشه‌ای به خاطر سطح بی رنگ و براق، به استیکر ترنسپرنت نیز شهرت دارد.

✔ استیکر مات و براق

استیکر مات سطح کاملاً یکنواخت و ماتی دارد، فلکس نور پس از چاپ ندارد و به آن چاپ وینیل هم گفته می شود. این نوع استیکر چاپی معمولاً برای فضاهای خارجی یا فضاهایی که نور در آنجا زیاد است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. استیکر براق دقیقاً مشابه وینیل مات است، با این تفاوت که سطح آن کاملاً براق و صاف است.

✔ استیکر مش

چاپ مش یکی از انواع استیکرهای پشت چسب‌دار است که به‌ شکل شبکه‌ای از سوراخ‌های بسیار ریز ساخته شده و یک طرف آن چسب‌دار است. این سوراخ‌ها باعث می‌شود که نور به‌ راحتی از شیشه عبور کند و فضای پشت شیشه تاریک نشود.

✔ استیکر په په یا مخملی

په په نوعی استیکر پشت چسب‌دار با روکش صاف، یک‌ دست و نمایی مخملی است که در صنعت تبلیغات گرافیکی، نقاشی و عکس کاربرد فراوانی دارد. این نوع استیکر کیفیت چاپ بسیار خوبی دارد و بر روی سطوح مختلف چسبانده می‌شود.

کجا استیکر چاپ کنیم؟

کاربردهای متنوع چاپ استیکر، امکان استفاده از آنها را به‌ روش‌های متفاوت در صنایع و حوزه‌های کاری مختلف فراهم کرده است. اما سؤال اینجاست که آیا شما برای طراحی و چاپ استیکر مهارت لازم و کافی را دارید؟ آیا به‌ دنبال چاپخانه‌ای معتبر برای چاپ استیکر خود هستید؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که یک چاپخانه معتبر برای چاپ استیکر باید علاوه بر جنس عالی متریال خام، محصولات چاپی را در کمترین زمان ممکن چاپ کند، در این راستا ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان را پیشنهاد می‌کنیم.

این مجموعه یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز ارائه خدمات چاپ دیجیتال در تهران است که کلیه محصولات چاپی خود از جمله چاپ استیکر را با بهترین جنس و کیفیت چاپ می‌کند. استیکرهای چاپی چاپ سبحان به‌ راحتی بر روی سطح چوب و MDF، کاشی و سرامیک، سنگ، پارکت، فلز، پلکسی، پلاستیک، شیشه، آینه، قاب گوشی، لپتاپ، پاور بانک و... چسبیده می‌شوند. این مجموعه با بهره‌مندی از جدیدترین دستگاه‌های چاپ یووی رول و فناوری‌های روز دنیا، آماده ارائه انواع خدمات چاپی با بهترین کیفیت، قیمت و تحویل به‌موقع در خدمت شماست.

مزایای چاپ استیکر در چاپ سبحان

شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که چاپ سبحان چه مزایایی نسبت به سایر چاپخانه‌های چاپ استیکر دارد و چرا باید سفارش چاپی خود را به این مجموعه بسپارید؟ در ادامه به مهم‌ترین مزایای چاپ استیکر در چاپ سبحان اشاره می‌کنیم:

✔ تبلیغاتی جذاب و چشم‌ نواز برای جلب توجه رهگذران

✔ عدم‌ تغییر رنگ و ماندگاری چاپ برای مدت زمان طولانی

✔ امکان چاپ در ابعاد و اندازه‌های دلخواه مشتری

✔ چاپ استیکر با بهترین کیفیت و رزولوشن

✔ قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه محصولات چاپی

✔ آماده‌ سازی سفارشات چاپی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن

✔ قابلیت نصب استیکر در مکان‌های مختلف

چاپ استیکر

نحوه سفارش استیکر در چاپ سبحان

در نحوه سفارش استیکر در چاپ سبحان باید به دو نکته مهم از جمله رعایت حداقل استانداردهای مورد نیاز برای تهیه فایل چاپی و کیفیت چاپ توجه کنید. استانداردهایی که باید در مورد تهیه فایل طراحی رعایت شود این است که مد رنگی یا فرمت تصاویر باید حتماً CMYK باشد و بهترین فرمت ذخیره فایل چاپی JPEG و TIFF باشد. در مرکز تخصصی چاپ سبحان، چاپ استیکر یووی توسط به‌روزترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال با بهترین نوع جوهر چاپ می‌شود. اگر قصد ثبت سفارش یا چاپ استیکر از مرکز تخصصی چاپ سبحان را دارید، می‌توانید به سایت https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و تمامی سفارشات مورد نیاز خود را به‌ شکل آنلاین در سایت ثبت کنید و در اسرع وقت سفارشات خود را تحویل بگیرید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4172

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر