طرح جدید یارانه زاکانی؛ طلا به مردم می دهیم !+ واکنش کاربران

علیرضا زاکانی در مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری گفت : معادل قیمت طلای روز در حساب سرپرست خانوار ماهانه شارژ می‌شود و این اعتبار دور از تلاطم تورم است و قابلیت خرید اعتباری دارد.

طرح جدید یارانه زاکانی؛  طلا به مردم  می دهیم !+ واکنش کاربران

علیرضا زاکانی در مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری گفت : معادل قیمت طلای روز در حساب سرپرست خانوار ماهانه شارژ می‌شود و این اعتبار دور از تلاطم تورم است و قابلیت خرید اعتباری دارد. این یارانه اعتبارش حفظ می‌شود و می‌شود آن را در بازار فروخت و به قیمت دلار گره نمی‌خورد و می‌توان از آن به‌عنوان وثیقه استفاده کرد. صرفه‌جویی کنید و اعتبار طلا بگیرید و اینطور می‌شود مردم را در صرفه‌جویی انرژی شریک کرد.

برخی کابران با تحلیل فضای مناظره روز نخست نوشتند زاکانی نیز بسیار دستپاچه و متناقض رفتار می‌کرد، حرف‌هایش گاها غلط بوده و گویی برای دعوا آمده بود و نمی‌دانست در کجای زمین بازی قرار دارد.

واکنش برخی کابران به اظهارات زاکانی در مناظره را بخوانید: 

وحید حاجی پور نوشت: زاکانی گفته طلا میدیم به مردم ّفعلا گوشت رو برسون ،مهمون داریم

نوید نوشت: آقای زاکانی تقلب کرده، توی قسمت اول مناظره، موبایل برده بوده، فهمیدن و ازش گرفتن.تو که الان تقلب می‌کنی، بعدا چی کار می‌کنی مرد؟

محمد فاضلی گفته: زاکانی می‌گوید مردم باید مشارکت و بر ما نظارت کنند. همین حرفش را فقط با داستان ساختن مسجد در پارک قیطریه مقایسه کنید. به ده‌ها هزار امضای کارزار مخالفت با ساخت مسجد هیچ اهمیتی نداد و نه فقط نظارت مردم را نپذیرفت، بلکه کاملا مقابل خواسته مردم تهران ایستاد. زاکانی آدم عجیبی است.

صادق حسینی نوشت: زاکانی از یارانه طلا گفت به جای یارانه انرژی! بنده خدا متوجه نیست که اونس طلا در ۲۳ سال گذشته ۷ برابر شده نسبت به دلار! از کجا می‌خواهید نوسانات طلا رو جبران کنید؟ فاجعه‌اس واقعا.

 

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 142331

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر