رونالدو

ترسناک مثل رونالدو و یارانش در یورو 2024/رونالدو برای انتقام می آید

روبرتو مارتینز فهرست نهایی پرتغال برای یورو 2024 را اعلام کرد که در آن رونالدو نیز حضور دارد تا برای ششمین بار در این رقابت‌ها حاضر باشد.

ترسناک مثل رونالدو و یارانش در یورو 2024/رونالدو برای انتقام می آید

روبرتو مارتینز فهرست نهایی پرتغال برای یورو ۲۰۲۴ را اعلام کرد که در آن رونالدو نیز حضور دارد تا برای ششمین بار در این رقابت‌ها حاضر باشد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال از ۲۶ بازیکن برای حضور در یورو ۲۰۲۴ دعوت کرد، با نام‌هایی بزرگ و ترسناک برای رقبا.

کریستیانو رونالدو پس از سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲، ۲۰۱۶، ۲۰۲۱ در ششمین جام ملت‌های خود حضور خواهد داشت. او سابقه ۲۵ بازی در این رقابت‌ها را دارد و شاید بعد از این بازی‌ها در ۳۹ سالگی با پیراهن پرتغال خداحافظی کند. او در سال ۲۰۱۶ با پرتغال قهرمان یورو شده بود.

رونالدو

لیست پرتغال:

دروازه‌بان‌ها: دیوگو کاستا (پورتو)، ژوزه سا (ولورهمپتون) و روی پاتریسیو (آ اس رم).

مدافعان: آنتونیو سیلوا (بنفیکا)، دانیلو پریرا (PSG)، دیوگو دالوت (منچستریونایتد)، گونچالو ایناسیو (اسپورتینگ)، ژوائو کانسلو (بارسلونا)، نلسون سمدو (ولورهمپتون)، نونو مندز (PSG)، په‌په ( پورتو) و روبن دیاز (منچستر سیتی)

هافبک‌ها: برونو فرناندز (منچستریونایتد)، ژوائو نِوِس (بنفیکا)، ژائو پالینیا (فولام)، اوتاویو مونترو (النصر)، روبن نِوِس (الهلال) و ویتینیا (PSG)

مهاجمان: برناردو سیلوا (منچسترسیتی)، کریستیانو رونالدو (النصر)، دیوگو ژوتا (لیورپول)، فرانسیسکو کونسیسائو (پورتو)، گونچالو راموس (PSG)، ژوائو فلیکس (بارسلونا)، پدرو نتو (ولورهمپتون) و رافائل لیائو (میلان).

مهم‌ترین غایبان فهرست عبارتند از: گریرو (مصدوم در آخرین بازی در بایرن)، ترینکائو و به‌ویژه ریکاردو هورتا.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 138527

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر