رپورتاژ

اطلاعات کامل هتل آرتز استانبول

استانبول شهری که در تقاطع اروپا و آسیا قرار گرفته است، همواره مسافران را با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود مجذوب می‌کند.

اطلاعات کامل هتل آرتز استانبول

استانبول شهری که در تقاطع اروپا و آسیا قرار گرفته است، همواره مسافران را با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود مجذوب می‌کند. در میان هتل‌های بی‌شماری که در این کلان‌شهر وجود دارند، هتل آرتز استانبول با امکانات فوق‌العاده خود توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. هتل آرتز با معماری مدرن و منحصربه‌فرد خود، تجربه‌ای متفاوت از سفر را برای مهمانانش فراهم ساخته است. در این مقاله ضمن معرفی امکانات این هتل، اطلاعات کاملی درخصوص آن ارائه خواهیم کرد.

موقعیت مکانی هتل آرتز استانبول

این هتل پنج ستاره در منطقه هاربیه، قلب تپنده استانبول واقع شده است. هتل آرتز در یک موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است و به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول دسترسی راحتی دارد. ازجمله این جاذبه‌ها می‌توان به میدان تقسیم، خیابان استقلال، موزه پرا، مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی اشاره کرد.

فاصله هتل آرتز تا فرودگاه استانبول ۳۲ کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا گوکچن ۵۳ کیلومتر است. فاصله این هتل از مراکز مهم گردشگری عبارت است از: فاصله تا میدان تقسیم ۷/۱ کیلومتر، فاصله تا خیابان استقلال ۲/۱ کیلومتر، فاصله تا موزه پرا ۵/۲ کیلومتر، فاصله تا مسجد سلطان احمد ۵/۴ کیلومتر و فاصله تا کاخ توپکاپی ۸/۴ کیلومتر است.

چنان‌چه شما هم قصد رزرو هتل استانبول را دارید، با بررسی هتل های استانبول، متوجه خواهید شد که این هتل می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. چرا که آیده‌لی ایدهلی برای شما باشد. سررشسیبیسکه به دلیل نزدیکی این هتل به فرودگاه شما به‌راحتی با تهیه بلیط هواپیما استانبول و سفر هوایی می‌توانید به این هتل دسترسی داشته باشید.

تنوع اتاق‌ها برای هر سلیقه‌ای

هتل آرتز استانبول با ۱۳۶ اتاق و سوئیت شیک و مدرن، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی است که به‌دنبال اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز در این شهر زیبا هستند. اتاق‌های هتل آرتز در دسته‌های مختلف با امکانات و متراژهای متنوع طبقه‌بندی شده‌اند تا نیازهای مختلف مسافران را برآورده سازند. در ادامه، به‌معرفی این اتاق‌ها می‌پردازیم:

اتاق‌های استاندارد

این اتاق‌ها با متراژ ۲۵ متر مربع، گزینه‌ای مناسب برای مسافران تنها یا زوج‌ها هستند. اتاق‌های استاندارد مجهز به تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره، تلویزیون، Wi-Fi رایگان، مینی‌بار، صندوق امانات و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی هستند.

اتاق‌های سوپریور

این اتاق‌ها با متراژ ۳۰ متر مربع، فضای بیشتری را برای راحتی شما فراهم می‌کنند. اتاق‌های سوپریور دارای تمام امکانات اتاق‌های استاندارد، به‌علاوه مبل راحتی و چشم‌انداز به شهر یا حیاط هتل هستند.

اتاق‌های خانوادگی

این اتاق‌ها با متراژ ۴۰ متر مربع، گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها یا گروه‌های کوچک هستند. اتاق‌های خانوادگی دارای دو تخت دونفره یا یک تخت دونفره و دو تخت تک‌نفره، مبل راحتی، فضای نشیمن و چشم‌انداز به شهر یا حیاط هتل هستند.

سوئیت جونیور

این سوئیت‌ها با متراژ ۵۰ متر مربع، شامل یک اتاق‌خواب و یک اتاق نشیمن مجزا هستند. سوئیت جونیور تمام امکانات اتاق‌های دیگر به‌همراه سرویس بهداشتی مجزا برای اتاق نشیمن، مبلمان لوکس و چشم‌انداز پانوروما به شهر یا تنگه بسفر را دارا است.

سوئیت پرزیدنتال

این سوئیت‌ها با متراژ ۷۰ متر مربع، مجلل‌ترین اقامتگاه هتل آرتز هستند. سوئیت پرزیدنتال شامل دو اتاق‌خواب، یک اتاق نشیمن مجزا، دو حمام، مبلمان لوکس، جکوزی و چشم‌انداز پانوروما به شهر یا تنگه بسفر است.

اطلاعات کامل هتل آرتز استانبول

رستوران‌ها و کافه‌ها

این هتل علاوه‌بر اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکسی که به آن‌ها اشاره شد، دارای رستوران‌ها و کافه‌های بزرگ و متنوعی با منوهای بین‌المللی و ترکی است که می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند. مهمترین رستوران‌ها و کافه‌های هتل آرتز به شرح زیر است:

رستوران اصلی

این رستوران با فضایی شیک و مدرن، در وعده‌های صبحانه، نهار و شام به مهمانان خدمات ارائه می‌دهد. منوی رستوران اصلی شامل تنوعی از غذاهای بین‌المللی و ترکی است که با مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شوند.

رستوران ایتالیایی

اگر به‌دنبال طعم اصیل ایتالیایی هستید می‌توانید به رستوران ایتالیایی هتل آرتز بروید. این رستوران با ارائه پاستاهای دست‌ساز، پیتزاهای خوشمزه و دسرهای ایتالیایی تجربه‌ای لذت‌بخش از غذاهای ایتالیا را برای شما رقم خواهد زد.

رستوران آسیایی

علاقه‌مندان به غذاهای آسیایی می‌توانند در رستوران آسیایی هتل، طعم‌های متنوع مشرق زمین را تجربه کنند. منوی این رستوران شامل غذاهای تایلندی، چینی، هندی و ژاپنی است.

بار هتل

با هتل فضایی دنج و دوستانه برای صرف نوشیدنی و استراحت فراهم کرده است. در این بار انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کوکتل‌های متنوع و اسنک‌های لذیذ ارائه می‌شود.

کافه هتل

در این کافه انواع قهوه‌ها و چای‌های معطر، کیک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه و ساندویچ‌های سبک ارائه می‌شود.

اطلاعات کامل هتل آرتز استانبول

امکانات رفاهی و تفریحی

این هتل امکانات تفریحی و رفاهی گسترده‌ای را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است تا اقامتی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را در این هتل تجربه کنند. مهمترین امکانات تفریحی و رفاهی این هتل عبارت‌اند از:

  • استخر سرپوشیده

  • سونا و جکوزی

  • مرکز تناسب‌اندام و سالن ورزشی

  • خدمات اسپا

  • سالن کنفرانس و اتاق جلسات

  • فروشگاه

در این هتل همچنین خدمات نگه‌داری از کودکان و خدمات تبدیل ارز نیز ارائه می‌شود.

اطلاعات کامل هتل آرتز استانبول

جمع‌بندی

موقعیت مکانی عالی، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری، پرسنل مجرب و خوش‌برخورد و امکانات گسترده هتل آرتز استانبول، آن را به انتخابی ایده‌آل برای هر سلیقه‌ای تبدیل کرده است. برای رزرو این هتل و سایر هتل های استانبول و همچنین برای تهیه بلیط هواپیما استانبول می‌توانید به وب‌سایت شرکت «فلای تودی» مراجعه کنید.

فلای تودی به‌عنوان یک مرجع تخصصی و پیشرو در ارائه خدمات مسافرتی، با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته و تیم مجرب خود، در کنار شماست تا سفری بی‌نظیر و خاطره‌انگیز را برای‌تان رقم بزند.در فلای تودی به‌راحتی و سادگی می‌توانید نسبت‌به رزرو هتل استانبول اقدام کنید و با آسودگی خاطر سفر خود را آغاز نمایید.

فلای تودی با ارائه گسترده‌ترین طیف پروازها، هتل‌ها و تورهای مسافرتی در سراسر دنیا، انتخابی ایده‌آل برای هر سلیقه و بودجه‌ای است. این شرکت با ارتباط مستقیم با ایرلاین‌ها، هتل‌ها و تورگردانان معتبر، همواره بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 146774

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر