احمدی‌نژاد از کدام نامزد انتخابات حمایت کرد؟

محمود احمدی نژاد در انتخابات پیش رو مطلقا و قطعا از هیچ فرد و هیچ جریانی حمایت نکرده و نخواهند کرد.

احمدی‌نژاد از کدام نامزد انتخابات حمایت کرد؟

علی اکبر جوانفکر اعلام کرد که احمدی‌نژاد از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت نکرده و نخواهد کرد.

 مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد در پیامی تصویری اعلام کرد: طی روزهای اخیر بارها اطلاع رسانی شده است که دکتر احمدی نژاد به هیچوجه و تحت هیچ شرایطی از هیچیک از شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم حمایت نکرده و نخواهد کرد. 

 وی افزود: بر این اساس هرگونه ادعایی از سوی هر فرد یا گروهی تحت عنوان حمایت دکتر احمدی نژاد از یک نامزد خاص، کاملا جعلی و کذب است و در نظر مردم به عنوان اقدامی غیراخلاقی، مذموم شمرده می شود. البته مردم خردمند و آگاه ایران با این ترفندها آشنایی دارند و سوء استفاده کنندگان از نام دکتر احمدی نژاد نیز راه به جایی نخواهند برد.

پیش از این دفتر محمود احمدی نژاد با صدور بیانیه ای هرگونه حمایت و جانبداری ایشان از هر یک از کاندیداهای انتخابات پیش رو را قویا تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است:طی روزهای اخیر بعضی از افراد و جریان های سیاسی با بیان اظهاراتی خلاف واقع و صدور بیانیه هایی جعلی چنین وانمود می کنند که جناب آقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیدای خاصی حمایت می کنند.

بدین وسیله به اطلاع عموم مردم شریف ایران می رساند که جناب آقای دکتر احمدی نژاد در انتخابات پیش رو مطلقا و قطعا از هیچ فرد و هیچ جریانی حمایت نکرده و نخواهند کرد.

بدیهی است هر نوع سوء استفاده و به هر ترتیب و شکل از نام و محبوبیت ایشان در رقابت های انتخاباتی مصداق بارز بی اخلاقی و دروغ پردازی است.

منبع : دولت بهار

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143602

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر