حادثه هولناک در منطقه فرهنگیان | ماجرا چه بود؟

آخرین اخبار و جزئیات یک حادثه مرگبار در منطقه فرهنگیان اعلام شد.

حادثه هولناک در منطقه فرهنگیان | ماجرا چه بود؟

مسمومیت این بار در منطقه فرهنگیان خبرساز شد. مسمومیت در منطقه فرهنگیان دورود لرستان منجر به مرگ سه کودک شد. مادر این کودکان نیز به علت مسمومیت، علایم حیاتی نداشته اما توسط ماموران اورژانس احیا شده و به بیمارستان منتقل شده است. جزئیات و علت مرگ سه کودک دورودی در لرستان به علت مسمومیت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: مسمومیت وحشتناک ۱۰ نفر در قم + جزئیات

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اعلام مرگ سه کودک دورودی در لرستان به علت مسمومیت، آخرین اخبار و جزئیات این حادثه مرگبار در منطقه فرهنگیان را اعلام کرد.

مسمومیت

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از مرگ سه کودک دورودی به علت مسمومیت دارویی خبر داد. علت حادثه و مسمومیت کودکان و مادرشان در دست بررسی است.

محسن آدینه‌وند، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر مسمومیت دارویی اعضای یک خانواده در منطقه فرهنگیان دورود، بلافاصله نیرو‌های اورژانس به منطقه مورد نظر اعزام شدند. سه کودک بر اثر مسمومیت دارویی در شهرستان دورود جان باختند.

بیشتر بخوانید: ماجرای جنجالی مسمومیت دسته‌جمعی مردم یک شهر | متهم کیست؟

بیشتر بخوانید: اخبار جدید و تکان‌دهنده از سونامی مسمومیت در کشور | آخرین آمار از مرگ‌ومیر مسمومیت‌های الکلی اعلام شد + فیلم

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان افزود: به دنبال این حادثه که در منطقه فرهنگیان دورود رخ داد، مادر کودکان به بیمارستان هفتم تیر دورود اعزام شد و تحت مداوا قرار گرفت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: سه کودک یک خانواده دورودی بر اثر مسمومیت دارویی جان خود را از دست دادند.

محسن آدینه‌وند رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اشاره به مراجعه نیرو‌های اورژانس به محل حادثه افزود: سه کودک که شامل یک دختربچه سه ساله و دو فرزند پسر دوقلوی پنج ساله بودند، بر اثر مسمومیت دارویی جان خود را از دست داده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با بیان اینکه مادر این کودکان نیز که دچار مسمومیت دارویی شده بود، پس از معاینه به‌دلیل داشتن نبض توسط عوامل اورژانس احیا و به بیمارستان هفت تیر دورود منتقل شد، عنوان کرد: این مادر هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و وضعیت مناسبی ندارد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان تاکید کرد: هنوز علت این حادثه مشخص نیست و توسط کارشناسان در دست بررسی است.

مسمومیت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 94875

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر