رپورتاژ

چگونه سامانه پیامکی درست کنیم؟ سریعترین و بهترین راه حل

اگر یک کسب و کار تولیدی دارید؛ اگر در زمینه فعالیت‌های خدماتی مشغول به کارید و حتی اگر یک شغل ساده خانگی دارید؛ نقش ارتباط با مشتریان را نادیده نگیرید.

اگر یک کسب و کار تولیدی دارید؛ اگر در زمینه فعالیت‌های خدماتی مشغول به کارید و حتی اگر یک شغل ساده خانگی دارید؛ نقش ارتباط با مشتریان را نادیده نگیرید. برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان، باعث می‌شود که در دنیای پر‌رقابت امروز، دیده شود و حرف‌هایتان به گوش مشتری برسد. حالا اگر به‌دنبال برقراری ارتباطی سریع و گسترده هستید که از نظر اقتصادی هم به‌صرفه باشد، از پنل پیامکی کمک بگیرید. استفاده از این سامانه‌های آنلاین، بسیار ساده و کاربرپسند است و می‌توانید به‌عنوان یک ابزار ارتباطی مهم روی آن‌ها حساب کنید. حالا سوال این است که چگونه سامانه پیامکی درست کنیم؟ پاسخ هم درست به اندازه کاربری این سامانه‌ها ساده است و کافی است چند مرحله ساده را برای ایجاد پنل پیامکی طی کنید. با ما همراه باشید.

پنل پیامکی

 

9 مرحله برای ساخت پنل پیامکی

برای درست کردن یک پنل پیامکی کارآمد که بازاریابی شما را به سطح حرفه ای برساند، مراحل زیر را پیش رو دارید:

1.سایت ارائه دهنده پنل پیامکی را انتخاب کنید.

این روزها سایت‌های زیادی اقدام به ارائه پنل پیامکی می‌کنند. اما اگر می‌خواهید بهترین پنل پیامکی را انتخاب کنید، نگاهی به امکانات و خدمات پس از فروش این سامانه‌ها بیندازید و تجربه کاربران قبلی را با هم مقایسه کنید.

۲.در سایت ارائه‌دهنده پنل پیامکی ثبت نام کنید.

پس از انتخاب، در سایت، ثبت‌ نام کرده و مدارک درخواست‌شده را وارد کنید. به طور معمول این مدارک، شامل اطلاعات شخصی، ایمیل و شماره تلفن است.

۳.شماره تلفن خود را تأیید کنید.

پس از ثبت شماره تلفن در سایت ارائه‌دهنده، یک کد تأیید به شماره ثبت‌شده ارسال می‌شود که باید آن را وارد سایت کنید. به این وسیله تأیید می‌کنید که صحت اطلاعات درج‌شده در سایت را می‌پذیرید.

۴.پنل پیامکی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

معمولا پنل‌های پیامکی مختلف با اسامی مختلفی مثل اقتصادی، تجاری و... نامگذاری می‌شوند. هر سامانه، قیمت و امکانات خاص خود را دارد و لازم است که با توجه به نیازهای خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. حتی بعضی از سایت‌ها برای پنل‌های مختلف، دوره‌های آزمایشی رایگان دارند که دست شما را در انتخاب، بازتر می‌گذارد.

۵.هزینه ساخت پنل پیامکی را پرداخت کنید.

این پرداخت به صورت آنلاین است. پس از دیدن فاکتور پنل پیامکی، با کلیک بر روی پرداخت آنلاین به درگاه بانک وصل می‌شوید و می‌توانید یک خرید آنلاین راحت و امن داشته باشید.

۶.رمز عبور و نام کاربری خود را دریافت کنید.

بلافاصله پس از پرداخت هزینه، یک نام کاربری و رمز عبور اختصاصی برایتان پیامک می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن‌ها وارد صفحه اختصاصی خود شوید.

۷.اطلاعات هویتی خود را ثبت کنید.

در این مرحله نیاز به وارد کردن اطلاعات دقیق‌تری است که به دستور شرکت ارتباطات سیار دریافت می‌شود و یک خط اختصاصی پیامکی را به نام شما ثبت می‌کند. این اطلاعات شامل کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، جنسیت، آدرس، کد پستی و... است که پس از وارد کردن آن‌ها باید دکمه «تأیید» را بزنید.

۸.مدارک لازم را بارگذاری کنید.

در این مرحله، با توجه به نوع کاربری پنل پیامکی برای اشخاص حقیقی یا حقوقی، مدارک مختلفی مورد نیاز است که باید در سایت بارگذاری شوند. برای مثال، افراد حقیقی باید تصویر اسکن‌شده کارت ملی و افراد حقوقی باید تصویر اسکن‌شده کارت ملی مدیر عامل شرکت را در سایت آپلود کنند. درباره سازمان‌ها و ارگان‌ها هم باید مدارک مربوط به سازمان مربوطه بارگذاری شود.

۹.سرشماره اختصاصی خود را دریافت کنید.

در نهایت، با توجه به پنل پیامکی انتخابی، کارشناسان سایت یک سرشماره اختصاصی را برایتان ثبت می‌کنند که در ابتدای تمام پیامک‌های ارسال‌شده از سوی شرکت شما برای کاربران درج می‌شود. البته واضح است که تخصیص سرشمار‌های رند هزینه بیشتری دارد که در صورت تمایل شما قابل انجام خواهد بود و باید جدا اقدام به خرید خط اختصاصی نمایید.

مدیر پیامک؛ ارائه دهنده خوش نام انواع پنل پیامکی با امکانات حرفه ای

برای انتخاب یک پنل پیامکی حرفه ای و کارآمد که به‌خوبی نیازهای شما را پوشش دهد، سابقه فعالیت‌های سایت ارائه‌دهنده پنل را بررسی کنید. در‌این‌باره و برای حفظ امنیت پیامک‌ها و اطلاعات، گواهینامه‌های امنیتی معتبر سایت را چک کنید و از پشتیبانی همه‌جانبه کارشناسان آن اطمینان یابید.

در این بین، انتخاب مدیرپیامک انتخابی هوشمندانه است که امکان دسترسی شما به تمام این ویژگی‌ها را فراهم می‌کند و در سایه آن، ارتباطی هموار و بی نقص با مشتریان خود را تجربه خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۹۱۵۵۹۰۰۰ و ۰۲۱۹۱۰۹۹۹۹۸ تماس بگیرید و از راهنمایی حرفه‌ای کارشناسان این سایت بهره‌مند شوید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 152931

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر