برای محرم 1403 چه بپوشیم؟/ با انواع تیپ و استایل محرم آشنا شو!

با فرا رسیدن ماه محرم، خانم‌ها و آقایان به دنبال لباس‌ها و مدل‌های مناسب این ماه مقدس، که اغلب شامل پوشش‌های سیاه است، می‌روند. همانطور که می‌دانید، لباس و استایل سیاه نیز انواع مختلفی برای سلیقه‌های مختلف دارد.

برای محرم 1403 چه بپوشیم؟/ با انواع تیپ و استایل محرم آشنا شو!

با فرا رسیدن ماه محرم، خانم‌ها و آقایان به دنبال لباس‌ها و مدل‌های مناسب این ماه مقدس، که اغلب شامل پوشش‌های سیاه است، می‌روند. همانطور که می‌دانید، لباس و استایل سیاه نیز انواع مختلفی برای سلیقه‌های مختلف دارد.

به گزارش عرشه آنلاین، معمولا در این ایام، مردم به دنبال لباس های ساده و در عین حال شیک هستند تا استایل جذاب و زیبایی داشته باشند. استفاده از مد و استایل زنانه و همینطور استایل مردانه زیبا، یکی از مواردی است که افراد خوش سلیقه به آن دقت دارند.

مدل لباس محرمی زنانه به رنگ مشکی

آیا شما انواع استایل محرم را میشناسید؟ برای این روزها، شما بیشتر چه لباس های میپوشید؟ در این بخش از سری مطالب آموزشی مد و استایل مجله وقت مد(https://vaghtemod.ir)، قصد داریم تا تیپ و استایل محرم 1402 را به شما معرفی کنیم تا با ایده گرفتن از آنها یک پوشش خاص داشته باشید.

معمولا مردم ایران در ماه محرم، لباس های مخصوص و مناسب این ایام را بر تن میپوشند و استایل خاصی دارند. همانطور که میدانید، رنگ سیاه در برخی از کشورها از جمله ایران؛ نماد غم و عزاداری میباشد و همچنین نشانه احترام به فرد عزادار است. در مورد استایل سیاه یا استایل گوتیک در مطالب قبلی به صورت کامل توضیح دادیم.

استایل مخصوص محرم

در ایام سوگواری امام حسین (ع)، زنان و مردان زیادی در هیئت ها و دسته های سینه زنی و زنجیر زنی شرکت کرده و استایل سرتاپا مشکی رنگ، برای احترام به سالار شیعیان دارند. در دنیای مد و فشن، استایل و پوشش مشکی، طرفداران بسیاری دارد که در ایام محرم پوشیدن این لباس ها قوانین خاص خود را می‌طلبد که در ادامه به آن می پردازیم.

برای داشتن ظاهر زیبا، باید در مورد انواع مدل مانتو و همینطور انواع مدل شلوار زنانه اطلاعات لازم را داشته باشید.

لباس محرم

 

برای آشنایی و آموزش تمام تکنیک های مهم و حرفه ای در زمینه مد و استایل، این سری از مطالب مجله وقت مد را دنبال کنید.

لباس محرم

لباس و مانتوهای مشکی رنگ در مراسم عزاداری، ماه محرم و صفر 1402، می‌تواند برای زنان و مردان بسیار مناسب و شیک باشد. آقایان بهتر است در ایام محرم، از لباس هایی با پارچه های جین، کتان، چرم و مخمل در کنار یکدیگر به رنگ سیاه بهره بگیرند.

لباس محرم

لباس های مشکی در ایام محرم مناسب هستند.

یکی از جذابیت های رنگ مشکی که در مطلب روانشناسی رنگ های وقت مد نیز توضیح دادیم؛ این است که اندام و استایل زنان و مردان را کشیده تر و بلندتر نشان می‌دهد و به همین خاطر رنگ پرطرفداری است. اگر شما هم اظافه وزن دارید، سری مطالب شلوار مناسب پاهای چاق، استایل و لباس مناسب مردان چاق و بهترین مدل مانتو برای افراد چاق را در این زمینه مشاهده کنید.

لباس محرم

رنگ مشکی افراد را کشیده نشان می‌دهد.

 

توجه داشته باشید که از مانتوها و لباس های مشکی خیلی گشاد و آزاد که تیپ شما را شلخته و نامرتب نشان می‌دهند، خودداری کنید و به جای آن لباس های سایز خود را انتخاب نمایید. اگر لاغر هستید، از تکینک های که در مطالب با چه مدل لباسی چاق تر به نظر برسیم!؟ لباسهای مناسب برای چاق تر به نظر رسیدن چیست؟ توضیح دادیم، استفاده کنید.

لباس محرم

ویژگیهای مانتوی زنانه 

خانم های عزیز می‌توانند برای ایام محرم 1403، مانتو مشکی یا پرکلاغی (کاملا تیره و پررنگ) ویا بهترین مدل مانتوی تابستانی زنانه انتخاب کنند. مانتوهای مشکی شما را باوقار، سنگین و در عین حال شیک و خوش اندام نشان می‌دهد. مهم است که در این روزهای عزاداری، حجاب و شئونات اسلامی نیز به احترام امام حسین حفظ شود. انواع مدل جدیدترین مدل مانتو ژاکارد همراه با انواع شلوار واید لگ میتواند استایل محرم شما زیباتر کند.

لباس محرم

همچنین، در هنگام خرید مانتوی سیاه برای ماه محرم و صفر دقت کنید که پارچه های بی کیفیت و نامرغوب را انتخاب نکنید، زیرا آنها سریعا خراب و و پوسیده میشوند و پوست شما ار آزار میدهند. فراموش نکنید که با توجه به آب و هوای گرم، باید از انواع رایحه عطر در بهترین قسمت بدن برای عطر زدن استفاده کنید تا استایل محرم تکمیل تری داشته باشید.

لباس محرم

برای تکمیل کردن استایل خود در ماه محرم، پیشنهاد می‌کنیم شلوار جین یا پارچه ای با رنگ های خنثی و خصوصا تیره (مانند مشکی) بهره بگیرید. به عنوان مثال، یک مانتو مشکی جلوبسته زیر زانو را با یک شلوار جین ذغالی و یا پارچه ای مشکی ست کنید.

لباس محرم

لباس محرم

لباس محرم

لباس محرم

لباس محرم

 

لباس محرم

 

لباس محرم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 143977

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر